Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Bert

De aanhouder wint
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Waardering
17.780
Lengte
1m89
Massa
102kg
Heb je iets geleerd van die techniekles dat jou geholpen heeft?
If yes: waar zit je vast ergens?
If no: jammur, ik ga er vanuit dat je alle varianten van squat al geprobeerd hebt (bv safety bar, hieltje evt via schijfje of blokje of schoenen met harde hiel) :( en waar zit je nu vast?
De les was zeker goed. Aangezien ik vrij ver met m'n bovenlichaam naar voren ga/buig, werd mij geadviseerd low bar te squatten (voor m'n polsen vind ik het wel een beetje kut, maar daar helpen wrist wraps wel bij). Front Squat gaat mij iets beter af. Ik squat altijd met powerliftschoenen, zodat ik niet meer loop te kutten met blokjes e.d. Dat is ook niet zo het issue. Eén van de dingetjes is knikkende knieën, maar ook dit kan ik goed verhelpen door extra abductor te trainen, goeie positie te hanteren, niet meer maximaal te gaan en diverse assistance-oefeningen te doen en een elastiek te gebruiken.
Voornaamste issue is dat ik gewoon de motoriek van een koe heb en dat mij in het algeheel beperkt. Daarnaast is m'n kracht ook niet geweldig, maar alle andere beenoefeningen kan ik gewoon vol doe waarbij ik fail op kracht en niet op techniek en motoriek.
Ik vind het ook niet zo'n issue, want squatten is geen must. Ik ga daarom nu een tijdje niet of minder squatten om te kijken wat het mij oplevert, genoeg alternatieven.

Wanna

Advanced Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
10 mei 2013
Waardering
433
Lengte
1m80
Massa
97kg
Vetpercentage
13%
Net zoveel als je m...
Oh whatever
Waarom heb je een foto van je tietjes als forumprofielfoto. Wil je soms net zoveel aandacht als mijn moeder?

Wanna

Advanced Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
10 mei 2013
Waardering
433
Lengte
1m80
Massa
97kg
Vetpercentage
13%
Je negeert hiermee de opmerking van @Sanca Magni
Oei oei, dat worden strafpunten.
Heb er toch al genoeg 1 meer of minder maakt dan ook niet meer uit

Edit: waarom like je eerst mijn opmerking over je tietjes en unlike je hem vervolgens weer

Sanca Magni

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Waardering
31.638
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Heb er toch al genoeg 1 meer of minder maakt dan ook niet meer uit

Edit: waarom like je eerst mijn opmerking over je tietjes en unlike je hem vervolgens weer
Ben je haar nu aan het uitdagen?
Is de tijd om te gaan gekomen?

Bovenaan