MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto (27 bezoekers)

Bezoekers Topic (Leden: 25, Gasten: 2)

svenrpb

Huge Freak
Lid geworden
17 apr 2012
Waardering
5.539
Lengte
1m83
Massa
111kg
Vetpercentage
15%
Vind mezelf nog steeds klein hoor. Maar de "bodybuilders" zijn mijn gym zijn year round shredded rond de 75kg, en de sterkere mensen zijn vaak year round 20% bodyfat. Ik wil daar tussen in zitten met meer massa en kracht en niet te veel bodyfat, en de mensen in mijn gym die dit hebben zijn niet veel groter/sterker dan mij. Het is dus net per se dat er geen mensen zijn die groter/sterker zijn dan mij, maar ik heb een ander doel en kijk daarom niet tegen ze op als voorbeeld.
Dan ik....

Claire

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
9 jun 2019
Waardering
1.313
Lengte
1m62
Flinke progressie gemaakt of niet?
Voor de 6 maanden die ik nu train ben ik erg tevreden! Het enige dat wat achter blijft, is mijn buik. Maar da's gewoon vet van het lekkere eten, dus die komt bij de volgende cut periode wel aan de beurt haha.

CatWoman

Cool Novice
Lid geworden
13 nov 2019
Waardering
344
Lengte
1m68
Massa
60kg
Vetpercentage
23%
Voor de 6 maanden die ik nu train ben ik erg tevreden! Het enige dat wat achter blijft, is mijn buik. Maar da's gewoon vet van het lekkere eten, dus die komt bij de volgende cut periode wel aan de beurt haha.
Idd goeie progressie en je buik valt reuze mee hoor.

mitsymo

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
17 jul 2016
Waardering
2.086
Lengte
1m78
Massa
64kg
Ja je bent echt super bezig! Dat gaat echt wel goedkomen

Bovenaan