XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

  • Mag een spierofiel op een bodybuildforum zichzelf zijn :trollface: waar moet ik anders heen met mn fetish?
    Fetlife misschien?? op een bodybuildforum ben je om meer te leren over bodybuilden imo, if you wanna flick the bean doe je dat maar lekker waar dat hoort
     
    Fetlife misschien?? op een bodybuildforum ben je om meer te leren over bodybuilden imo, if you wanna flick the bean doe je dat maar lekker waar dat hoort

    Waar kan ik dat leerzame vinden dan?
     
    IMG_20191118_165938_1.jpg
     
    Waarom niet? Ik dacht altijd dat GH zo'n beetje het beste middel was om te runnen als je AAS al op een redelijke dosering had staan.

    bij mijn gym praat de oude garde over hgh( hun noemen het sth) alsof hgh de holy grail is en je Ronnie coleman word in een paar maanden.
    enigste wat bij mij snel groeide waren me voeten (maat 42naar 45) en me polsen/enkels/gezicht. Begon er mee op 90 kilo en woog na 2 maanden 93 maar dat was gewoon bot groei.

    je blijft makkelijker lean en het is anti catabool maar voor massa doet het niet wonderbaarlijk veel. Je kan wel op grammen gaan zitten dan zorgt hgh wel dat ze tot hun recht komen
     
    bij mijn gym praat de oude garde over hgh( hun noemen het sth) alsof hgh de holy grail is en je Ronnie coleman word in een paar maanden.
    enigste wat bij mij snel groeide waren me voeten (maat 42naar 45) en me polsen/enkels/gezicht. Begon er mee op 90 kilo en woog na 2 maanden 93 maar dat was gewoon bot groei.

    je blijft makkelijker lean en het is anti catabool maar voor massa doet het niet wonderbaarlijk veel. Je kan wel op grammen gaan zitten dan zorgt hgh wel dat ze tot hun recht komen

    Bijzondere ervaring, volgens mij ook behoorlijk gechargeerd dat je van maat 42 naar 45 bent gegaan in 2 maanden tijd? Ik ben nu een paar maanden van de GH af, maar heb het nagenoeg 3 jaar non stop gezet en je hebt gelijk dat diverse botten in het lichaam kunnen gaan groeien, wel vind ik het heel bijzonder dat jij er zo extreem gevoelig voor blijkt te zijn. Je lijkt daarmee een uitzondering. Mijn schoenmaat is in 3 jaar tijd van 43 naar 44 gegaan en in hoeverre hiervan 100% aan de GH toe te schrijven is weet natuurlijk niemand.

    Verder merk ik wel degelijk en enorm verschil op GH en de massa die je kunt aanzetten, ten opzichte van AAS zonder GH. Dat is ook 1 van de redenen geweest om nu weer eens een cycle te proberen zonder GH. En het verschil is behoorlijk te noemen.
     
    Bijzondere ervaring, volgens mij ook behoorlijk gechargeerd dat je van maat 42 naar 45 bent gegaan in 2 maanden tijd

    Ja de zinsbouw klopt niet helemaal nu ik het terug lees.

    ik ben wel van maat 42 naar 45 gaan in vrij korte tijd(laten we 6 maanden nemen)
    . En ben inderdaad 3 kilo aangekomen in 2 maanden na een tijd lang stil gestaan te hebben. Dit is natuurlijk niet alleen bot groei geweest. Maar mijn polsen handen gezicht enkels voeten zijn in het begin wel serieus gegroeid.
    De eerste maanden stond ik op en kon ik amper op me voeten lopen zo gevoelig waren ze.(dit trok weg na 10 minuten)Dit is weggetrokken na een langere tijd hgh
     
    Ja de zinsbouw klopt niet helemaal nu ik het terug lees.

    ik ben wel van maat 42 naar 45 gaan in vrij korte tijd(laten we 6 maanden nemen)
    . En ben inderdaad 3 kilo aangekomen in 2 maanden na een tijd lang stil gestaan te hebben. Dit is natuurlijk niet alleen bot groei geweest. Maar mijn polsen handen gezicht enkels voeten zijn in het begin wel serieus gegroeid.
    De eerste maanden stond ik op en kon ik amper op me voeten lopen zo gevoelig waren ze. Dit is weggetrokken na een langere tijd hgh

    Ik vind het nog steeds een onsamenhangend verhaal dat meer op gevoel lijkt gebaseerd dan op feiten. Maar dat neemt jouw ervaring niet weg natuurlijk ;)
     
    Ik vind het nog steeds een onsamenhangend verhaal dat meer op gevoel lijkt gebaseerd dan op feiten. Maar dat neemt jouw ervaring niet weg natuurlijk ;)

    het feit is dat mijn (werk)schoenen maat 42 waren en nu maat 45. En dat ik 2 jaar aan de hgh zit.
     
    Back
    Naar boven