AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • het feit is dat mijn (werk)schoenen maat 42 waren en nu maat 45. En dat ik 2 jaar aan de hgh zit.

    Dat leest al heel anders en lijkt een stuk plausibeler.

    Het subjectieve en gevoelsmatige waar ik op doelde was het stuk waarin je aangaf dat in het begin je polsen, handen en voeten serieus gegroeid waren. Maar dit heb je vast niet geconstateerd op basis van metingen op dat vlak, echter meer waarschijnlijk is dat je op basis van lokale klachten op deze plekken, deze klachten toeschrijft aan groei door de GH. Ik snap het ook wel, maar het is natuurlijk gissen of dat ook echt zo is. Vaak wordt de verwarring geschept door de mate waarin je op bepaalde delen last krijgt van het in hogere mate vasthouden van vocht, omdat je op de GH zit. Ook CTS wordt vaak aangehaald, terwijl dit geen "echte CTS" is, maar de klachten veroorzaakt worden door vochtophoping bij pezen en gewrichten. Dat is iets anders dan weefsel dat daadwerkelijk gegroeid is (kraakbeen/bot) en voor klachten zorgt.
     
    Bijzondere ervaring, volgens mij ook behoorlijk gechargeerd dat je van maat 42 naar 45 bent gegaan in 2 maanden tijd? Ik ben nu een paar maanden van de GH af, maar heb het nagenoeg 3 jaar non stop gezet en je hebt gelijk dat diverse botten in het lichaam kunnen gaan groeien, wel vind ik het heel bijzonder dat jij er zo extreem gevoelig voor blijkt te zijn. Je lijkt daarmee een uitzondering. Mijn schoenmaat is in 3 jaar tijd van 43 naar 44 gegaan en in hoeverre hiervan 100% aan de GH toe te schrijven is weet natuurlijk niemand.

    Verder merk ik wel degelijk en enorm verschil op GH en de massa die je kunt aanzetten, ten opzichte van AAS zonder GH. Dat is ook 1 van de redenen geweest om nu weer eens een cycle te proberen zonder GH. En het verschil is behoorlijk te noemen.
    Hier ben ik het ook wel mee eens, verschil is flink met of zonder hgh. Je kunt gewoon met 300-500 kcals meer wegkomen tijdens een bulk zonder meer vet aan te zetten, tijdens een cut verbrand je vet op een veel sneller tempo en dan heb ik het nog niet over het anti katabole effect. Je kunt toch wel vrij agressief cutten zonder veel te verliezen.

    Veel mensen verwachten er wel wat teveel van imo. Als je voeding/training on point zijn of wanneer je 5-10 jaar trainingservaring hebt en andere dingen hebt uitgemolken is het een leuke toevoeging en is het verschil duidelijk. Maar verwacht geen wonderen.
     
    Dat leest al heel anders en lijkt een stuk plausibeler.

    Het subjectieve en gevoelsmatige waar ik op doelde was het stuk waarin je aangaf dat in het begin je polsen, handen en voeten serieus gegroeid waren. Maar dit heb je vast niet geconstateerd op basis van metingen op dat vlak, echter meer waarschijnlijk is dat je op basis van lokale klachten op deze plekken, deze klachten toeschrijft aan groei door de GH. Ik snap het ook wel, maar het is natuurlijk gissen of dat ook echt zo is. Vaak wordt de verwarring geschept door de mate waarin je op bepaalde delen last krijgt van het in hogere mate vasthouden van vocht, omdat je op de GH zit. Ook CTS wordt vaak aangehaald, terwijl dit geen "echte CTS" is, maar de klachten veroorzaakt worden door vochtophoping bij pezen en gewrichten. Dat is iets anders dan weefsel dat daadwerkelijk gegroeid is (kraakbeen/bot) en voor klachten zorgt.

    True ik heb geen metingen/onderzoek gedaan. En mijn bericht is inderdaad gevoelsmatig. Je hebt dan ook gelijk.
     
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    nog 2,5 week bulken
     

    Bijlagen

    • back4.png
      back4.png
      291,5 KB · Weergaven: 228
    Er zit een parel in je navel :) visburger met frikandel.....nou weet ik het
     
    BB_ waarom in net tenue ? Dacht dat ik ergens gelezen had dat je geen militair was ( dus geen militaire rang ) , dan zou je in theorie toch ook niet in uniform mogen en al helemaal niet met embleem / rang op schouder ..

    Of ben je voor oefening tijdelijk gemilitariseerd ?
     
    Back
    Naar boven