XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

Met een nieuwe coach, hoop ik? Vind het zelf namelijk wel wat bijzonder dat een coach je met zulke benen als op de eerste foto een wedstrijd laat doen. Riekt m.i. naar geldklopperij.

Wel goede progress trouwens!
 
Met een nieuwe coach, hoop ik? Vind het zelf namelijk wel wat bijzonder dat een coach je met zulke benen als op de eerste foto een wedstrijd laat doen. Riekt m.i. naar geldklopperij.

Wel goede progress trouwens!
Want een coach gaat je benen geven ofzo?:roflol:

Het hele wedstrijd gebeuren is imo geldklopperij.
 
Het hele wedstrijd gebeuren is imo geldklopperij.

Sluit ik me bij aan, verder moet iedereen zelf weten of en wanneer ze mee willen doen aan een wedstrijd natuurlijk. Maar die benen van hierboven horen eerder thuis in de fitboy klasse dan de bodybuilding klasse (linker foto).
 
Want een coach gaat je benen geven ofzo?:roflol:

Het hele wedstrijd gebeuren is imo geldklopperij.

Was me eigen keuze en me eerste wedstrijd ik ging toen niet voor de eerste plek maar ik wilde perzee t podium op voor de ervaring en kijken of het me wel zou lukken om zo diep te gaan, discipline daar ben ik achter gekomen die gaat bij mij heel ver. ik heb 2 maanden keto gezeten en moest eerder beginnen met laden, nou dat heb ik ook weer geleerd plus ik ben toen nog 4de geworden in de klasse classic op mijn 21ste ik ben nog junior.
 
Sluit ik me bij aan, verder moet iedereen zelf weten of en wanneer ze mee willen doen aan een wedstrijd natuurlijk. Maar die benen van hierboven horen eerder thuis in de fitboy klasse dan de bodybuilding klasse (linker foto).
sluit ik me helemaal bij aan links fitboy klasse.
 
Want een coach gaat je benen geven ofzo?:roflol:

Het hele wedstrijd gebeuren is imo geldklopperij.

Een coach zou moeten adviseren om in zo'n geen wedstrijd te doen. Of duidelijk maken dat je qua benen niet in die klasse hoort te zitten.
Maar ik begrijp net dat het vooral aan Brad zelf lag :p bij dezen trek ik m'n keutel terug.
 
Een coach zou moeten adviseren om in zo'n geen wedstrijd te doen. Of duidelijk maken dat je qua benen niet in die klasse hoort te zitten.
Maar ik begrijp net dat het vooral aan Brad zelf lag :p bij dezen trek ik m'n keutel terug.
Tja, ik zie heel veel coaches mensen aannemen die 1 jaar trainen en het podium op willen. Er worden ten slotte ook zo’n wedstrijden georganiseerd (denk beach classic in België, toegangsticket 30eu lol). Dat is voor de coaches een makkelijke bron van inkomen.

Er worden elk jaar nieuwe wedstrijden verzonnen en telkens wordt het niveau een beetje lager. Zonde helaas.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
IMG-20191203-WA0010.jpg

:windup:
 
Tja, ik zie heel veel coaches mensen aannemen die 1 jaar trainen en het podium op willen. Er worden ten slotte ook zo’n wedstrijden georganiseerd (denk beach classic in België, toegangsticket 30eu lol). Dat is voor de coaches een makkelijke bron van inkomen.

Er worden elk jaar nieuwe wedstrijden verzonnen en telkens wordt het niveau een beetje lager. Zonde helaas.
Ik heb 1x Men's Physique gedaan, naturel. M'n coach coachte ook iemand die 1 jaar trainde en al blastte-cruiste met test + tren. Ik vond het onbegrijpelijk, maar heb er maar niets van gezegd. Coach stond er overigens volledig achter dat ik eerst een wedstrijd naturel wilde doen en niet te snel AAS ging gebruiken (en gewoon met Test only te starten).
 
Ligt dat een beetje comfortabel?

Nee, want ik heb spierpijn in mijn buik. En ik kwam niet meer overeind. En mijn vriend is door z'n rug gegaan dus hij maakte foto's ipv hellupen. :treuren:
 
Tja, ik zie heel veel coaches mensen aannemen die 1 jaar trainen en het podium op willen. Er worden ten slotte ook zo’n wedstrijden georganiseerd (denk beach classic in België, toegangsticket 30eu lol). Dat is voor de coaches een makkelijke bron van inkomen.

Er worden elk jaar nieuwe wedstrijden verzonnen en telkens wordt het niveau een beetje lager. Zonde helaas.
90% van de FLeX cUp AtLeTeN
 
Dat is echt een homo evenement geworden. Was een paar jaar geleden zo vet met bb/pl/strongman is niks meer van over lol.
 
  • Like
Waarderingen: LM
Dat is echt een homo evenement geworden. Was een paar jaar geleden zo vet met bb/pl/strongman is niks meer van over lol.
Dit....

En nu 1 dag dacht ik. Pl nog wel 2 dagen.
 
Dat is echt een homo evenement geworden. Was een paar jaar geleden zo vet met bb/pl/strongman is niks meer van over lol.
Ben 1x wezen kijken. Toen was er idd PL (en strongman zou kunnen). Wesley Vissers was er toen nog namens de winkel uit Den Haag waar hij werkte. Nog 2 potten Jack3d oude formule (DMAA) gekocht. Toen was het wel een vet evenement met goeie atleten inderdaad.

IFBB-wedstrijden hebben ook steeds minder deelnemers. Sommige categorieën doen 3-4 mensen mee en dan worden de eerste 3 automatisch B-atleet. Overigens is wat meer concurrentie van andere organisaties niet verkeerd, want met de vriendjespolitiek is het ook niet alles meer.
 
Er zijn nu meerdere bonden die wedstrijden organiseren.
Daarmee krijg je meer atleten op de podia en dat zorgt weer voor meer verscheidenheid.
Het predicaat "vroeger was het allemaal beter" past niet meer in deze tijd.
Er zijn 60% of meer atleten die enkel hun bucketlist willen afvinken en dan is de manier waarop of de shape ondergeschikt.
Vraag en aanbod spel. En sommige wedstrijden vragen de hoofdprijs voor deelname en entree.

Ik ben van mening dat iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt.
Ik ga voor maart 2020 de JBC en doe daar alles (iig heel veel) voor om in mijn beste shape te verschijnen.
Of ik daarna hier foto's plaats weet ik nog niet. 6-10 juryleden vind ik wel genoeg :p ;)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Oh gelukkig ben ik niet de enige die cringed over MP/bikini/welness wedstrijden op een SAP cup ofzo. Om daar in bikini te verschijnen hoef je echt niet veel langer dan 1-2 jaar te trainen
 
Oh gelukkig ben ik niet de enige die cringed over MP/bikini/welness wedstrijden op een SAP cup ofzo. Om daar in bikini te verschijnen hoef je echt niet veel langer dan 1-2 jaar te trainen
Als je het over SAP D-wedsrijden hebt,klopt dat. Overigens ga je meer massa verliezen dan je denkt als je zonder AAS wedstrijddroog wilt staan. Ik ging van 103 maar 88 kg.
Jouw fysiek is ook echt wel bovengemiddeld, zeker gezien je leeftijd.
 
Daarom zijn er toch ook verschillende niveau's? Je hoeft ook niet in de eredivisie te voetballen om wedstrijden te doen
 
Daarom zijn er toch ook verschillende niveau's? Je hoeft ook niet in de eredivisie te voetballen om wedstrijden te doen

Precies dit, alleen maar goed voor de sport; het wordt hiermee laagdrempeliger om er aan mee te doen. Wel vind ik dat ze dan ergens anders moeten gaan sporten dan in mijn gym, het is nu wel druk genoeg :mad:
 
Back
Naar boven