XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Heel goed! Je ziet er super uit BTW op je foto, sparkling!
     
    Zal vast en zeker wat winst kunnen behalen op alle vlakken maar ist me niet waard. Geen fysieke doelen, tevreden met hoe het zo gaat en kwa kracht gaat ook nog vooruit.
    als je idd je tijd neemt met cutten, ga je geen kracht verliezen.....met Anavar wordt je hoofzakelijk droger ...the looks...mits je voeding op orde is
     
    Zo zit ik er ook in hoor, mijn persoonlijke grens is natty, weet dat ik enhanced verder kan komen, maar past gewoon niet bij mij, ben tevreden met mijn natty potentieel
     
    als je idd je tijd neemt met cutten, ga je geen kracht verliezen.....met Anavar wordt je hoofzakelijk droger ...the looks...mits je voeding op orde is
    Beter was ik wel eerder begonnen. Doel was nk ik maart maar ga nu maand eerder meedoen. Dus moet wel iets sneller gezien de feestdagen. :D als ik moet presteer ik ook wel.

    [/QUOTE="Raie, post: 10352082, member: 48505"]
    Zo zit ik er ook in hoor, mijn persoonlijke grens is natty, weet dat ik enhanced verder kan komen, maar past gewoon niet bij mij, ben tevreden met mijn natty potentieel
    [/QUOTE] prima toch:p
     
    Beter was ik wel eerder begonnen. Doel was nk ik maart maar ga nu maand eerder meedoen. Dus moet wel iets sneller gezien de feestdagen. :D als ik moet presteer ik ook wel.

    Is dat tot 65kg klasse toch?
     
    Goedzo. Met cutten verlies je altijd (wat) kracht. Door anavar word je niet droger, dan word je door je kcal inname. Door anavar word je sterker, ook op een kleine dosis(voor vrouwen).
    Ik had niet gedacht dat vrouwen daar zo op reageerden
     
    Back
    Naar boven