Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

Pretty solid pomp
F3313A1D-21C6-4CC6-893D-C8E0CDB053F9.jpeg
 
:roflol: moeten eerst weer opmeten thuis :dunno:
 
Die eerste foto is prima. Op die andere 2 komt je fysiek niet helemaal tot z'n recht i.m.o.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Bij Defensie weken is ideaal. Die kleding heeft echt geen totaal geen pasvorm en kan iedereen aan, ze hebben alle maatverhoudingen. Kost ook nog eens geen drol.
Nee die 55 cm benen en 100 cm middel van jou passen overal in als je maar grootste maat neemt, met 73 cm benen en <90 cm middel wordt t een ander verhaal.
 
Geprobeerd om (speciaal voor BB_ en Wanna) wat betere rugfoto's te maken op chestday dus bij deze.

Yup klopt, eerste is idd prima daar begin je de v al duidelijk te zien. Tweede foto iets minder maar dat komt mede door je leeftijd/trainingsperiode.

Voor je leeftijd heb je een goed fysiek, lekker zo door blijven gaan.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Nee die 55 cm benen en 100 cm middel van jou passen overal in als je maar grootste maat neemt, met 73 cm benen en <90 cm middel wordt t een ander verhaal.
Zelfs met mijn taille is het ruk
 
Nee die 55 cm benen en 100 cm middel van jou passen overal in als je maar grootste maat neemt, met 73 cm benen en <90 cm middel wordt t een ander verhaal.

Op hoeveel zit je middel nu? Ik zit op 88cm alweer :heart: Delts op 135cm :fuckyeah: bijna een halve meter verschil :o
 
Op hoeveel zit je middel nu? Ik zit op 88cm alweer :heart: Delts op 135cm :fuckyeah: bijna een halve meter verschil :o
Meet t bijna nooit maar was toevallig in de buurt van een meetlint laatst. 89 middel, 73 benen en verder niks gemeten.
Maak mezelf ook niet de illusie dat ik uberhaupt in de buurt kom van jouw schouderomtrek. Dus gewoon niet meten, voel ik me ook niet slecht :)
 
Back
Naar boven