MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto

BJJ87

Cool Novice
Lid geworden
28 jul 2018
Waardering
341
Lengte
1m78
Massa
83kg
Zou raar zijn moesten vrouwen ook mannelijk gedrag vertonen wat hun geslachtsdelen betreffen, gaat het dan over diepte of diameter?

Bert

/_o_\
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Waardering
25.598
Lengte
1m89
Massa
111kg
Zou raar zijn moesten vrouwen ook mannelijk gedrag vertonen wat hun geslachtsdelen betreffen, gaat het dan over diepte of diameter?
Over de cupmaat en booty.

Robke78

Town Drunk
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
18 dec 2006
Waardering
15.705
Lengte
1m72
Massa
102kg
Vetpercentage
15%
Dan zou je wel weten of je een hotdog door de gang smijt of dat je een tuinslang krijgt

Apw

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
12 jan 2019
Waardering
1.277
Lengte
1m87
Massa
96kg
met 1.87 moet je ook aardig wat cm's hebben om het groot te laten ogen.
Klopt idd. Moet zeggen dat benen wel een strongpoint is bij mij. Vooral sinds ik 2x pw heavy squats doe op 3x3 of 5x5. Jammer dat foto anders laat blijken

Robin

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
14 feb 2019
Waardering
4.174
Lengte
1m80
@Joostb_2000 ik heb me best gedaan, meer kan ik er ook niet van maken :kots:
Momenteel 95kg btw
Bij je side pose zou ik meer je achterste schouder naar voor tegen je borst duwen zodat je die borst groter maakt.
Als je snapt wat ik bedoel tenminste...

• Like
Waarderingen: Apw

Apw

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
12 jan 2019
Waardering
1.277
Lengte
1m87
Massa
96kg
Heb je al geprobeerd om je voeten meer naar buiten te draaien? Meer squatten schijnt ook te helpen :p
Probeer ik wel iig, elke dag oefenen en mijn poses gaan wel vooruit. Zal er volgende x wel meer op letten.
Zijn toch goeie poten? Niet zo veel aantrekken van die spottende fake ronnie colemans en fitgirls die zogezegt 100kg squatten.
Ja thx. Maakt mij allemaal niet zoveel uit hoor vind mijn stats en prs wel oke voor mijn leeftijd. Gewoon posing verbeteren en het het beste in beeld proberen te brengen.
Bij je side pose zou ik meer je achterste schouder naar voor tegen je borst duwen zodat je die borst groter maakt.
Als je snapt wat ik bedoel tenminste...
Thx, zal er op letten. Ik probeer mij zo groot mogelijk te maken wat zorgt voor een wijdere angle laat maar zeggen. Squeezen maakt mijn borst idd wel dikker

Kaassaus

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
3 nov 2019
Waardering
2.739
Lengte
1m81
Massa
85kg
Vetpercentage
> 50%