MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (15 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hij maakt schijnbaar geen onderscheid tussen genders. Ik dacht dat white knighten alleen toepasselijk was bij vrouwen.

    Of wilt hij hiermee indirect zeggen dat hij RockOfAges ook als vrouw ziet :thinking:

    Het feit dat 95% van zijn posts bestaat uit gezeik, kun je die interpretatie wel maken ja.
     
    Schijnbaar vind hij het nodig om iedereen random te bashen.

    Ik met mijn roidrage laat dat natuurlijk niet gebeuren.
    Wacht maar tot jullie weer off cycle zijn, dan zijn jullie net vrouwen.
     
    Even terug on topic. Zeenius waar blijft die foto. :p
    Die vroeg of ik hem eerst nog kon phoshoppen voor haar. Even geduld.

    Wat toevallig dat je erover begint. Ik heb inderdaad een plekje over op mijn zadel.
    Kathlinoo laten we samen de zonsondergang tegemoet galopperen, you in?
    Het grappige/trieste is dat hij stiekem hoopt dat dit ooit zal gebeuren. 🤣

    Wacht maar tot jullie weer off cycle zijn, dan zijn jullie net vrouwen.
    >''off cycle''
    >OFF
    Jokes on you.
     
    +1
    image.jpg
     
    Thomas: rockofages zo butthurt zeg!!

    Ook thomas:

    I rest my case
     

    Bijlagen

    • Screenshot_20200405-174812_WhatsApp.jpg
      Screenshot_20200405-174812_WhatsApp.jpg
      98,7 KB · Weergaven: 210
    Die vroeg of ik hem eerst nog kon phoshoppen voor haar. Even geduld.


    Het grappige/trieste is dat hij stiekem hoopt dat dit ooit zal gebeuren. 🤣


    >''off cycle''
    >OFF
    Jokes on you.
    Photoshoppen nou dat zal toch wel niet.
     
    Die vroeg of ik hem eerst nog kon phoshoppen voor haar. Even geduld.
    Je kunt natuurlijk ook gewoon naar bepaalde sites gaan als je even je balletjes moet legen. Of komt deze frustratie juist voort uit impotentie?
    Het grappige/trieste is dat hij stiekem hoopt dat dit ooit zal gebeuren.
    Ik doe zo mijn best maar je ziet niet eens naar wiens aandacht ik werkelijk hunker :(
     
    Thomas: rockofages zo butthurt zeg!!

    Ook thomas:

    I rest my case
    Al die moeite gedaan om precies niks te bewijzen. Chapeau. Ik zie dat je nog steeds butt hurt bent.

    Gewoon even je handen voor je ogen doen en tot 10 tellen tot dat mij posts weer verdwijnen/worden weggehaald door de mods. Komt allemaal goed.

    Je kunt natuurlijk ook gewoon naar bepaalde sites gaan als je even je balletjes moet legen. Of komt deze frustratie juist voort uit impotentie?

    Ik doe zo mijn best maar je ziet niet eens naar wiens aandacht ik werkelijk hunker :(
    Dat jij naar die sites moet gaan om überhaupt je ballen te kunnen legen wisten we inderdaad al. Zit niks anders voor je op helaas.

    >Ik doe zo mijn best maar je ziet niet eens naar wiens aandacht ik werkelijk hunker
    Ik kan je verzekeren dat je niet de aandacht hiermee gaat krijgen die je werkelijk wilt.
     
    Kan hier nu eens iemand gewoon zeggen wat er de afgelopen maanden is gebeurd (relaties, nieuwe relaties, afwijzingen, betaalde dates..) ik heb precies veel gemist
     
    Back
    Naar boven