Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

Veel blabla, weinig echte uitspraken hier. Zo blijft het nog maanden passief-agressief
 
Veel blabla, weinig echte uitspraken hier. Zo blijft het nog maanden passief-agressief
Beter organiseren we de eerste DBB Fight Night. Kan iedereen het in een battle royale uitvechten.
 
+waarom zijn de laatste tijd de meest geliefde leden (naar mijn mening) hill. Punjab, wovano en sanca nog maar oppervlakkig actief?

watskeburt, ik wil uitleg
 
waarom de haat tegen kathlino?
wie is die Thomas nu weer
wat is er met wovano gebeurt
Sommigen hebben voor de eerste keer in hun leven een bil gezien en dat was redelijk shockerend voor hun. Komt wel goed.

(Eentje zit nog steeds huilie huilie te doen, dat is een verloren zaak, helaas).
 
Sommigen hebben voor de eerste keer een bil in hun leven gezien en dat was redelijk shockerend voor hun. Komt wel goed.

(Eentje zit nog steeds huilie huilie te doen, dat is een verloren zaak, helaas.)
Ik vond het zelfs zonder te white knighten een goede kont.
 
+waarom zijn de laatste tijd de meest geliefde leden (naar mijn mening) hill. Punjab, wovano en sanca nog maar oppervlakkig actief?

watskeburt, ik wil uitleg
Goeie vraag.
 
Kan hier nu eens iemand gewoon zeggen wat er de afgelopen maanden is gebeurd (relaties, nieuwe relaties, afwijzingen, betaalde dates..) ik heb precies veel gemist
Ik heb sinds kort een relatie met LM. Voor de rest niet veel te melden hierover.

Forum is afgelopen twee/drie jaar goed gekelderd. :emo:
Maar goed dat ik ben gekomen om de boel te komen redden dan.

Sommigen hebben voor de eerste keer een bil in hun leven gezien en dat was redelijk shockerend voor hun. Komt wel goed.

(Eentje zit nog steeds huilie huilie te doen, dat is een verloren zaak, helaas.)
Daar ben ik het met je eens. Voor mij ging het niet eens om foto an sich, gezien het feit ik ze zelf ook plaats. Meer meer om de cuck reacties alsof ze nog nooit een ass in hun leven hebben gezien.
 
Ik heb sinds kort een relatie met LM. Voor de rest niet veel te melden hierover.


Maar goed dat ik ben gekomen om de boel te komen redden dan.


Daar ben ik het met je eens. Voor mij ging het niet eens om foto an sich, gezien het feit ik ze zelf ook plaats. Meer meer om de cuck reacties alsof ze nog nooit een ass in hun leven hebben gezien.
En wie is die LM Dan nu weer
(deze is niet serieus, ik stop met drinken voor vandaag :p)
 
Ik zou zeggen laat één van de dames maar met een tegenbod komen.

Wellicht kan @Zeenius hier tegenop
Even terug on topic. Zeenius waar blijft die foto. :p
beetje mosterd na de maaltijd dit maar uhmmmmm....


laten we dat maar even niet doen voordat Sparks79 me weer onzeker maakt over m’n platte kont :(
Die vroeg of ik hem eerst nog kon phoshoppen voor haar. Even geduld.
ga jij mij nu ook al pesten :janken:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven