XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

Potato quality maar goed.
Cutten gaat wel goed eigenlijk, nog 4 weken tot ik 17 word en dan goede cheatday. Daarna maar is kijken of ik nog even verder cut of weer ga leanbulken, maar ik gok het 2e. Tot die tijd 100% geven. Quadsweep lijkt wel een beetje slecht naar mijn mening maar mijn benen zijn 9/10 keer bad op foto's
 

Bijlagen

  • 20200527_105338.jpg
    20200527_105338.jpg
    347,6 KB · Weergaven: 247
  • 20200527_104902.jpg
    20200527_104902.jpg
    355,5 KB · Weergaven: 259
  • 20200527_105039.jpg
    20200527_105039.jpg
    248,1 KB · Weergaven: 239
  • 20200527_105254.jpg
    20200527_105254.jpg
    334,3 KB · Weergaven: 261
Potato quality maar goed.
Cutten gaat wel goed eigenlijk, nog 4 weken tot ik 17 word en dan goede cheatday. Daarna maar is kijken of ik nog even verder cut of weer ga leanbulken, maar ik gok het 2e. Tot die tijd 100% geven. Quadsweep lijkt wel een beetje slecht naar mijn mening maar mijn benen zijn 9/10 keer bad op foto's
Om die beenfotos beter te maken zou ik gewoon beide benen naar buiten draaien (zoals je rechter been), vanaf de voorkant zien benen er nooit echt goed uit.
1e foto van been vind ik wel prima
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Potato quality maar goed.
Cutten gaat wel goed eigenlijk, nog 4 weken tot ik 17 word en dan goede cheatday. Daarna maar is kijken of ik nog even verder cut of weer ga leanbulken, maar ik gok het 2e. Tot die tijd 100% geven. Quadsweep lijkt wel een beetje slecht naar mijn mening maar mijn benen zijn 9/10 keer bad op foto's
Moker goeie basis voor die leeftijd kerel
 
Sinds 2 weken de hiptrust aan schema toegevoegd en het is nu al mijn lievelings oefening!!:heart:

Mijn dumbells gaan samen maar tot 12 kilo en wilde het gewicht wat ophogen bij deze oefening.

Buurman maar even gevraagd of ie ook nog iets zwaars had haha, mocht deze steen dinges wel even lenen en het werkt echt perfect!! Super blij dus :p
20200527_154443.jpg
 
Potato quality maar goed.
Cutten gaat wel goed eigenlijk, nog 4 weken tot ik 17 word en dan goede cheatday. Daarna maar is kijken of ik nog even verder cut of weer ga leanbulken, maar ik gok het 2e. Tot die tijd 100% geven. Quadsweep lijkt wel een beetje slecht naar mijn mening maar mijn benen zijn 9/10 keer bad op foto's

Je lijkt echt goede chest en arm genetics te hebben man. Benen zijn op die foto’s wat moeilijker te beoordelen, maar daar zal het vast ook wel goed mee zitten. Je hebt je grote frame toch al aardig op weten te vullen, zeker je leeftijd enzo in acht nemende. Wat er ook gebeurt, altijd door blijven gaan! Dan zal je echt heel erg goed worden.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Sinds 2 weken de hiptrust aan schema toegevoegd en het is nu al mijn lievelings oefening!!:heart:

Mijn dumbells gaan samen maar tot 12 kilo en wilde het gewicht wat ophogen bij deze oefening.

Buurman maar even gevraagd of ie ook nog iets zwaars had haha, mocht deze steen dinges wel even lenen en het werkt echt perfect!! Super blij dus :pBekijk bijlage 492579

Je kan eventueel elastieken toevoegen voor meer weerstand!
 
Moker goeie basis voor die leeftijd kerel
Dankjewel
Je lijkt echt goede chest en arm genetics te hebben man. Benen zijn op die foto’s wat moeilijker te beoordelen, maar daar zal het vast ook wel goed mee zitten. Je hebt je grote frame toch al aardig op weten te vullen, zeker je leeftijd enzo in acht nemende. Wat er ook gebeurt, altijd door blijven gaan! Dan zal je echt heel erg goed worden.
Thx, waardeer ik enorm. Mijn chest is goed ontwikkeld sinds ik op beide push dagen hiermee ben begonnen. Nu denk ik dat mijn schouders en borst wel op normaal niveau zitten en train ik gewoon borst als eerste op de ene dag en schouders op de andere, ik ben van mening dat zeker de eerste 3 jaar je niet echt mag spreken van weakpoints dus probeer ik te zorgen dat alles in proportie blijft, armen zijn idd echt een goed strongpoint, evenals benen. Die zijn wel wat slanker geworden sinds de cut maar mijn rechterbovenbeen was vanochtend 62cm geloof ik, dus ook wel prima. Idd blijven pushen dan moet het goedkomen
 
Wat ziet iedereen er sterk uit zeg.:eek!: Ik ben wel een beetje jaloers hoor.
 
Back
Naar boven