Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

1 foto per week is genoeg voor mij hoor wovano. En ik denk voor anderen ook?
Ik lust er anders wel meer van
Wouter1.jpg
 
Half jaar flinke dosis nemen, mocht het weer terug komen kun je altijd kleine dosis bij nemen, trekt dan vaak wat sneller weg.
Ik ken mensen die er toch wel aardig last van hebben gehad. Is geen heel onschuldig spulletje.
 
Is er ook garantie als je acne verdwijnt door Roa, dat het wegblijft? Heb er licht last van, voornamelijk mee eters.
Volgens mij is dat pas na hoge dosissen voor lange tijd.
Vanaf een cumulatieve dose heb je de kans dat het weg blijft inderdaad. Is gewoon een simpele rekensom. Zal zo eens zoeken mocht je dat willen!
 
Laatst bewerkt:
Vanaf een cumulatie dose heb je de kans dat het weg blijft inderdaad. Is gewoon een simpele rekensom. Zal zo eens zoeken mocht je dat wikken!
De cumulatieve dosering moet 120-150mg per kilogram lichaamsgewicht zijn. 120/250 x bw = xxxx mg. Dit deel je dan door de dosering wat je neemt. Hieruit komt dan een bepaalde tijd waarop het zal duren totdat jij de cumulatieve dose bereikt hebt.
 
pfff die shredds. Ben ik stiekem wel jaloers op. 👀👀

1 foto per week is genoeg voor mij hoor wovano. En ik denk voor anderen ook?
Vuile overcompenseerde narcist istie toch. Ik ga me best doen om hem bij te houden maar dat gaat wel een challenge worden.

Wat vind jij hiervan schat? mitsymo Op de schaal van 0-10 hoeveel wordt er hier gecompenseerd? Of is het een gevalletje dat thuis niks te vertellen heeft?

Voor de nuancering wil ik Gremlin ook erbij betrekken, gezien die ook een expert op dit gebied is.
 
Zie er goed uit senior kunnen de meeste 20 en 30 jarige alleen maar van dromen! Respect..
 
Mis m'n aandacht nu al?
Klopt, ik kan geen genoeg meer van je krijgen.

Ik houd wel van een beetje assertiviteit. Die zijn veel leuker dan die zich meteen overgeven. Is geen challenge.
 
vntl Je bent goed in balans.. hard work!!
 
Back
Naar boven