MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

Ja dat sowieso. Ze willen toch allemaal zo geëmancipeerd zijn. Maar wel blijven zeggen “Ik vind het altijd wel leuk als een man betaald”


🖕

Het maakt ze ook allemaal niet uit of je gespierd en sterk ben of een stokje zeggen ze.

Tot het instinct naar boven komt en ze allemaal gewoon een vent willen die veel groter is, ze een veilig gevoel geeft, geld heeft en ze op manieren kan neuken waar de skinnyboys alleen van kunnen dromen.
 
Inhoud? Ze kwamen niet verder dan wat doe je en wat zijn je hobby's? Leek mij een saaie tut en lekker is ze ook niet.

Ik vond de match een beetje te goed, naast alle positieve eigenschappen allebei sociaal super onhandig en totaal gebrek aan small talk.
 
Helaas geen foto met dezelfde belichting/spiegel, maar zat gister te kijken naar enige progressie, zit tussen beide foto's ongv 8 maanden en 6kg verschil. beide aan het einde van me cut. Had voor me gevoel beter gekunt. maar alsnog blij met het resultaat wat ik heb kunnen maken
IMG_20200928_183416.jpg
 
Ik vond de match een beetje te goed, naast alle positieve eigenschappen allebei sociaal super onhandig en totaal gebrek aan small talk.

Het is ook niet makkelijk met de camera's op je gericht. Er hangt dan toch een bepaalde druk op je. Het lijkt mij dan ook veilig om het dan over dat soort dingen te hebben.... maar daar ga je ofc niets mee klaar spelen.
 
Inderdaad, vandaar vind ik vreemd dat jij deze conclusie trekt...
was gewoon mijn eerste indruk, vandaar "leek". je ziet maar een fractie dus je kunt moeilijk zeggen dat ze niet verder zijn gekomen dan dit of dat. Maar verder prima dat het jouw type niet is natuurlijk, als jij er zit zoeken ze vast iemand met een goed stel tieten en een dikke kont :p
 
was gewoon mijn eerste indruk, vandaar "leek". je ziet maar een fractie dus je kunt moeilijk zeggen dat ze niet verder zijn gekomen dan dit of dat. Maar verder prima dat het jouw type niet is natuurlijk, als jij er zit zoeken ze vast iemand met een goed stel tieten en een dikke kont :p

Op domme wijven knap ik ook af, maar inderdaad...mij zullen ze eerder matchen aan een knappe, pittige, avontuurlijke en intelligente dame. Zo'n saai blondje in een bloementjesjurk die al jaren droog staat is niets voor mij.
 
Het maakt ze ook allemaal niet uit of je gespierd en sterk ben of een stokje zeggen ze.

Tot het instinct naar boven komt en ze allemaal gewoon een vent willen die veel groter is, ze een veilig gevoel geeft, geld heeft en ze op manieren kan neuken waar de skinnyboys alleen van kunnen dromen.
Dat zei die dikkere dame toch ook gisteren, bij First Dates. “Ik hou niet van gespierde mannen” Omdat ze zelf natuurlijk alleen maar met der togus op de bank ligt. Wat dat aan gaat blijft het schijnheilig volk vrouwen.
 
Dat zei die dikkere dame toch ook gisteren, bij First Dates. “Ik hou niet van gespierde mannen” Omdat ze zelf natuurlijk alleen maar met der togus op de bank ligt. Wat dat aan gaat blijft het schijnheilig volk vrouwen.
Omdat ze weet dat gespierde mannen haar niet willen, probeert ze het om te draaien.
 
Op domme wijven knap ik ook af, maar inderdaad...mij zullen ze eerder matchen aan een knappe, pittige, avontuurlijke en intelligente dame. Zo'n saai blondje in een bloementjesjurk die al jaren droog staat is niets voor mij.

Het meest verschrikkelijke aan domme wijven is dat ze sarcasme niet snappen. Zeg je iets met een hele duidelijke toon zitten ze je nog aan te kijken alsof ze een dooie kip zien vliegen.
 
Ik vond de match een beetje te goed, naast alle positieve eigenschappen allebei sociaal super onhandig en totaal gebrek aan small talk.
Dat baseer je op 3 zinnen die eruit zijn geknipt zonder je dat je mij maar 1x IRL hebt gesproken. O ja, jij bent natuurlijk zo'n zelfverzekerde tv-persoonlijkheid die op een blind date op tv voor de camera de ontspannen man van de small talk uit gaat hangen.
Je negativiteit op dit forum komt me sowieso een beetje de strot uit. Je weet het zelf altijd zo goed te vertellen met je 80 kg strict curls en alle beesten waar je mee hebt getraind, maar uiteindelijk ben je vaak degene die compleet onnodig aan alles een negatieve draai weet je geven. Het lijkt ook altijd alsof je mij wilt vertellen hoe en wie ik ben en beter op de hoogte bent van mijn gebreken en zwakke punten dan ikzelf. Ik denk ik mij erg goed bewust ben hiervan en niet met oogkleppen op loop; ook niet bang mij kwetsbaar op te stellen en vrij gemakkelijk met onbekenden ouwehoer of in gesprek raak. Een date in zo'n setting is toch net een wat ander verhaal.

Ik zie je graag op de volgende meet, dan kun je je oordeel bijstellen (of niet natuurlijk, eerlijk gezegd: I don't care).
 
Laatst bewerkt:
was gewoon mijn eerste indruk, vandaar "leek". je ziet maar een fractie dus je kunt moeilijk zeggen dat ze niet verder zijn gekomen dan dit of dat. Maar verder prima dat het jouw type niet is natuurlijk, als jij er zit zoeken ze vast iemand met een goed stel tieten en een dikke kont :p
Jouw eerste indruk was de juiste indruk, althans, iemand die weet wat ze wilt en met brains. Dat heeft toch mij voorkeur boven een dom blondje (even gechargeerd gezegd).
 
Op domme wijven knap ik ook af, maar inderdaad...mij zullen ze eerder matchen aan een knappe, pittige, avontuurlijke en intelligente dame. Zo'n saai blondje in een bloementjesjurk die al jaren droog staat is niets voor mij.
Ik moet wel re"eel zijn in mijn verwachting. Als jezelf knap, intelligent en avontuurlijk bent, heb je natuurlijk wel recht van spreken.
Een pittige dame zou voor mij niet echt de juiste match zijn denk ik mijzelf kennende.
 
De mentale bochten waarin sommigen van jullie zich wringen om te denken dat alle vrouwen een mega gespierde man willen is best bijzonder. Moeten jullie het voor jezelf rechtvaardigen voor die keren dat je bent afgewezen door een vrouw? Vrouwen hebben net zoals mannen ook gewoon een persoonlijke voorkeur en niet iedereen denkt hetzelfde (i.e. sommigen mannen houden van kleine borsten, dikke vrouwen, Aziatisch, dikke vrouwen etc etc.).
 
Back
Naar boven