XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

innerlijk speelt een belangrijke rol, maar uiterlijk is toch zeker niet onbelangrijk. smaken verschillen maar je gaat toch niet een relatie aan met iemand die je qua uiterlijk niet aantrekkelijk vindt?
En zo is het maar net. Het is net alsof het een fucking misdrijf is om daar voor uit te komen.

Ik word echt misselijk van het politiek correcte linkse zweverige gelul hier soms. Mannen en vrouwen stellen allebei het uiterlijk op de eerste plaats. Zoals ik al aangaf in die andere topic: zolang er geen initiële fysieke aantrekking is gaat het innerlijk niks daar aan compenseren. Sterker nog: je bent gewoon volledig onzichtbaar voor diegene. Het klinkt hard en vaak zijn het de minder beter uitziende mensen die daarmee proberen te compenseren, maar dat is helaas de harde realiteit.
 
Het zijn altijd dezelfde types die zeggen niet op gespierd te vallen, dat is me al zo vaak opgevallen. Te dik, te lui om te sporten, weinig gepresteerd in het leven.

Ik denk overigens dat een kuur fysiek zeker nog onder aantrekkelijk valt mits het niet teveel is. Zeker met kleding aan is het soms nog moeilijk een natty te onderscheiden van iemand die niet sport, dat is met een kuurder niet zo.
 
Vraag me af of een kuur fysiek daar dan ook nog wel onder valt en niet al snel 'te' is
Merk zelf dat naarmate ik zwaarder/groter wordt de interesse die vrouwen in mij tonen op straat e.d. wat afneemt ten opzichte van 10 kg geleden, maar miss heeft dat ook met mijn grotere baard nu te maken :p
 
Verklaar dan eens waarom half vrouwelijk Nederland van de bank afgleed toen ze dit 20 jaar geleden zagen.

972571C2-AA01-4864-8791-3277ABF4D728.jpeg
 
Vind jij jezelf enorm gespierd? Volgens mij heb je zelf weleens gezegd van niet, maar in het oog van de gemiddelde persoon ben je dat zeker. Het wordt dan een discussie over wat iemand bedoeld met "gespierd". Dat is ook niet mijn punt. Mijn punt is dat mensen een persoonlijke voorkeur hebben en een eigen smaak. Net zoals jij een pittige dame wilt en die date van BB niks vindt en iemand anders het wel een leuke meid vindt.

Ik denk dat elke vrouw liever een lijf heeft waar een beetje spier aan zit dan een uitgemergelde Auschwitzer. Dit is natuurlijk extremen met elkaar vergelijken maar dat doe jij zelf ook om je gelijk te krijgen.
 
Verklaar dan eens waarom half vrouwelijk Nederland van de bank afgleed toen ze dit 20 jaar geleden zagen.

Bekijk bijlage 505080

Of deze jongen: https://www.instagram.com/koenverweij/?hl=en

Tja, ze hebben een sixpack en relatief grote benen, maar daar is alles ook mee gezegd. Toch zeer populair bij de meeste vrouwen. Ik denk oprecht dat je na het afronden van bijv. Stronglifts in combinatie met een sixpack de meeste vrouwelijke aandacht trekt. Dat het daarna voor veel vrouwen al gauw teveel wordt.

Uiteraard moet je je daardoor niet laten beperken, maar dat is weer een andere discussie.
 
1,85m, 100kg en 12% normale look lol. je mag als natty blij zijn als je dat na jaren trainen haalt
Ja tuurlijk duurt ook lang, en is ook groot. Maar zoals de gemiddelde man eruit ziet tegenwoordig die niet traint. Het ziet er toch wel heel droevig uit hoor.
 
Of deze jongen: https://www.instagram.com/koenverweij/?hl=en

Tja, ze hebben een sixpack en relatief grote benen, maar daar is alles ook mee gezegd. Toch zeer populair bij de meeste vrouwen. Ik denk oprecht dat je na het afronden van bijv. Stronglifts in combinatie met een sixpack de meeste vrouwelijke aandacht trekt. Dat het daarna voor veel vrouwen al gauw teveel wordt.

Uiteraard moet je je daardoor niet laten beperken, maar dat is weer een andere discussie.
Juist, een beetje spieren, en sixpack een mooi kop, meer willen vrouwen niet wat uiterlijk betreft.

Niet dat ik daaraan voldoe.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Ja tuurlijk duurt ook lang, en is ook groot. Maar zoals de gemiddelde man eruit ziet tegenwoordig die niet traint. Het ziet er toch wel heel droevig uit hoor.
Helft van Nederland heeft overgewicht, als dat al geen stats zijn om van te schrikken...
 
Dat baseer je op 3 zinnen die eruit zijn geknipt zonder je dat je mij maar 1x IRL hebt gesproken. O ja, jij bent natuurlijk zo'n zelfverzekerde tv-persoonlijkheid die op een blind date op tv voor de camera de ontspannen man van de small talk uit gaat hangen.
Je negativiteit op dit forum komt me sowieso een beetje de strot uit. Je weet het zelf altijd zo goed te vertellen met je 80 kg strict curls en alle beesten waar je mee hebt getraind, maar uiteindelijk ben je vaak degene die compleet onnodig aan alles een negatieve draai weet je geven. Het lijkt ook altijd alsof je mij wilt vertellen hoe en wie ik ben en beter op de hoogte bent van mijn gebreken en zwakke punten dan ikzelf. Ik denk ik mij erg goed bewust ben hiervan en niet met oogkleppen op loop; ook niet bang mij kwetsbaar op te stellen en vrij gemakkelijk met onbekenden ouwehoer of in gesprek raak. Een date in zo'n setting is toch net een wat ander verhaal.

Ik zie je graag op de volgende meet, dan kun je je oordeel bijstellen (of niet natuurlijk, eerlijk gezegd: I don't care).

Sorry, maar jij leek me altijd juist een hele fijne vent en die indruk werd bevestigd tijdens je ´tv optreden´.
 
Back
Naar boven