XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

1,85m, 100kg en 12% normale look lol. je mag als natty blij zijn als je dat na jaren trainen haalt
Ja tuurlijk duurt ook lang, en is ook groot. Maar zoals de gemiddelde man eruit ziet tegenwoordig die niet traint. Het ziet er toch wel heel droevig uit hoor.
Dan he je het dus over een FFMI van 25,7.
 
  • Haha
Waarderingen: Pren
Dat zegt meer over jouw zelfbeeld denk ik. En die wijkt aardig af van de norm. :)
Maar dat is ook het probleem. Ik weet nog wel toen ik net de gym in kwam. En je zag bepaalde jongens waarvan je dacht zo die zijn wel groot, als ik dat zou hebben ben ik tevreden. En nu ben je dan zelf nog een stuk groter, dan kijk je daarop terug van wat zijn dit voor skinny boys. Je hele zelfbeeld wordt veranderd.
 
Maar dat is ook het probleem. Ik weet nog wel toen ik net de gym in kwam. En je zag bepaalde jongens waarvan je dacht zo die zijn wel groot, als ik dat zou hebben ben ik tevreden. En nu ben je dan zelf nog een stuk groter, dan kijk je daarop terug van wat zijn dit voor skinny boys. Je hele zelfbeeld wordt veranderd.
Haha, toen ik net joinde waren er paar boys in tanktops dacht wow jullie zijn wel breed. Eindstand ben ze nu voorbij gegroeid en denk why de fuck dragen jullie tanktops 🤣
 
Ik denk dat elke vrouw liever een lijf heeft waar een beetje spier aan zit dan een uitgemergelde Auschwitzer. Dit is natuurlijk extremen met elkaar vergelijken maar dat doe jij zelf ook om je gelijk te krijgen.
Waar heb jij het over? Ik heb toch al een aantal keren gezegd wat mijn punt is en ik denk dat het nu wel duidelijk is. Het kan mij aan mijn reet roesten of ik gelijk krijg.
 
Dat zegt meer over jouw zelfbeeld denk ik. En die wijkt aardig af van de norm. :)

Ik denk dat dat het probleem is van het overgrote deel van mensen in deze wereld... Anders waren we niet zo fanatiek bezig met het "verbeteren" van onze lichamen.
 
Ik vind zijn vriendin anders zeer indrukwekkend
Zijn vriendin wel , zijn hockey fysiek spreekt me niet echt aan . Als dit voor de normale mens toch al een goddelijk lichaam lijkt , wijken wij dan teveel af van de norm of is de norm van de ongetrainde mens gewoon absurd laag🧐.
 
Sorry, maar jij leek me altijd juist een hele fijne vent en die indruk werd bevestigd tijdens je ´tv optreden´.
Oke, bedankt. Dat kon ik niet opmaken uit je post, het kwam op mij wat minder positief over. Misschien door mij verkeerd geinterpreteerd...
:kiss:
 
Waar heb jij het over? Ik heb toch al een aantal keren gezegd wat mijn punt is en ik denk dat het nu wel duidelijk is. Het kan mij aan mijn reet roesten of ik gelijk krijg.

we zijn het ook allemaal eens met jouw punt, zo ver waren we al.

meteen op zijn teentjes getrapt :roflol:
 
innerlijk speelt een belangrijke rol, maar uiterlijk is toch zeker niet onbelangrijk. smaken verschillen maar je gaat toch niet een relatie aan met iemand die je qua uiterlijk niet aantrekkelijk vindt?
Oftewel, het totaalplaatje moet kloppen. (Uiteraard moet ik wel re"eel blijven, ben zelf ook niet perfect een geen relatie is altijd 100% zoals in een sprookje.)
 
Zijn vriendin wel , zijn hockey fysiek spreekt me niet echt aan . Als dit voor de normale mens toch al een goddelijk lichaam lijkt , wijken wij dan teveel af van de norm of is de norm van de ongetrainde mens gewoon absurd laag🧐.
Stel je zou definitief antwoord op deze vraag krijgen, gaat dit voor jou verschil maken?
 
Stel je zou definitief antwoord op deze vraag krijgen, gaat dit voor jou verschil maken?
Uhm nee ...😂. Uiteindelijk is je eigen norm de graadmeter voor jezelf en het probleem is : die blijft continu veranderen😋
 
we zijn het ook allemaal eens met jouw punt, zo ver waren we al.

meteen op zijn teentjes getrapt :roflol:
Totaal niet haha. Ben echt niet over de zeik van een discussie van drie zinnen op het internet :p
 
-
 
Laatst bewerkt:
Dus eigenlijk zit 99% in een relatie met een lelijke partner, maar accepteren ze dat omdat ze zelf ook lelijk zijn.

Omschrijf ik zo de gedachtegang goed van de narcistische leeghoofden?
 
Back
Naar boven