Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ben eigenlijk wel eens benieuwd naar een foto van jouw fysiek. Zal vast het hele jaar uitstekend zijn.
    Denk niet dat t zo bedoelt is :roflol:
    Ben je niet mss wat prikkelbaar door je kcal deficit?

    Goed bezig iig! :)
     
    Back day


    back.png
     
    Hoe ziet die MrDroeftoeter er eigenlijk uit? Heb echt letterlijk nooit één pic van hem gezien


    Is die muur nog steeds niet klaar? Gevalletje help mijn man is een klusser?
    Nope, geen haast bij ook. Volgens mij storen jullie zich daar meer aan dan wij.

    Wil je wel helpen met schilderen schat! Qua betaling komen we er wel uit ;)
    Thanks but no Thanks ;)
     
    Hoe ziet die @MrDroeftoeter er eigenlijk uit? Heb echt letterlijk nooit één pic van hem gezien
    Ik zie MrDroeftoeter regelmatig in de gym
    Behoorlijk buff en net een fijn klein speklaagje zodat knuffelen precies goed is.
     
    Dat jullie daar geen haast bij hadden was wel duidelijk inderdaad. Past ook wel beetje bij de Belgisch cultuur; het ziet er daar allemaal wel beetje oud en vervallen uit.

    Krijg je dan nooit mensen over de vloer?

    hahaha gaat ie weer hoor

    lekker ontbeten, laptop opgestart, koffie staat klaar, even uitrekken, dbb inloggen, tijd voor wat chaos en relletjes om de vrijdag door te komen

    1601626268687.png
     
    hahaha gaat ie weer hoor

    lekker ontbeten, laptop opgestart, koffie staat klaar, even uitrekken, dbb inloggen, tijd voor wat chaos en relletjes om de vrijdag door te komen

    Bekijk bijlage 506482
    Moest keihard lachen om deze post, maar was vergeten dat ik een meeting zat en stond niet op mute

    Flikker :roflol: :roflol:
     
    Moest keihard lachen om deze post, maar was vergeten dat ik een meeting zat en stond niet op mute

    Flikker :roflol: :roflol:
    Ojee, wat zullen ze nu wel niet van je denken?
     
    Ik zie MrDroeftoeter regelmatig in de gym
    Behoorlijk buff en net een fijn klein speklaagje zodat knuffelen precies goed is.
    En ik doe ook niet aan comebacks, want ja, waarom zou je je lichaam heen en weer laten gaan als een jojo?
    Edit: beetje zonde van alle werk die je erin stopt toch?
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven