MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (27 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • met 1.87 moet je ook aardig wat cm's hebben om het groot te laten ogen.
    Klopt idd. Moet zeggen dat benen wel een strongpoint is bij mij. Vooral sinds ik 2x pw heavy squats doe op 3x3 of 5x5. Jammer dat foto anders laat blijken
     
    E7DA6FFD-445F-4A7A-8BC2-EBB9D5B40D13.jpeg
     
    Ano_261020 ik heb me best gedaan, meer kan ik er ook niet van maken :kots:
    Momenteel 95kg btw
    Zijn toch goeie poten? Niet zo veel aantrekken van die spottende fake ronnie colemans en fitgirls die zogezegt 100kg squatten.
     
    Ano_261020 ik heb me best gedaan, meer kan ik er ook niet van maken :kots:
    Momenteel 95kg btw
    Bij je side pose zou ik meer je achterste schouder naar voor tegen je borst duwen zodat je die borst groter maakt.
    Als je snapt wat ik bedoel tenminste...
     
    • Like
    Waarderingen: Apw
    Heb je al geprobeerd om je voeten meer naar buiten te draaien? Meer squatten schijnt ook te helpen :p
    Probeer ik wel iig, elke dag oefenen en mijn poses gaan wel vooruit. Zal er volgende x wel meer op letten.
    Zijn toch goeie poten? Niet zo veel aantrekken van die spottende fake ronnie colemans en fitgirls die zogezegt 100kg squatten.
    Ja thx. Maakt mij allemaal niet zoveel uit hoor vind mijn stats en prs wel oke voor mijn leeftijd. Gewoon posing verbeteren en het het beste in beeld proberen te brengen.
    Bij je side pose zou ik meer je achterste schouder naar voor tegen je borst duwen zodat je die borst groter maakt.
    Als je snapt wat ik bedoel tenminste...
    Thx, zal er op letten. Ik probeer mij zo groot mogelijk te maken wat zorgt voor een wijdere angle laat maar zeggen. Squeezen maakt mijn borst idd wel dikker
     
    Ow ik zie je leetijd 16 lmoa xd gg
     
    • Like
    Waarderingen: Apw
    Volgens mij wilt zowat iedereen hier gestart zijn zoals jou, volgend jaar als 17 jarige 100kg wegen. Bruh :')
    :clap:
    Haha hoop het iig. Jij bent ook vroeg gestart dus veel verschillen we niet. Je bent ook nog sterker dusja :flex:
     
    Blijft een bruut fysiek, zeker met de tren er in.
    Alleen de lat aanhechtingen heb je niet echt mee.
     
    Back
    Naar boven