MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (23 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Even een foto reeks aansnijden , foto van hoe ik ooit begon en nu. 6 jaar progress. Benieuwd hoe jullie begonnen zijn. :D
     

    Bijlagen

    • AA8464F1-C128-4337-9086-A16F7368D0CC.jpeg
      AA8464F1-C128-4337-9086-A16F7368D0CC.jpeg
      161,7 KB · Weergaven: 248
    Even een foto reeks aansnijden , foto van hoe ik ooit begon en nu. 6 jaar progress. Benieuwd hoe jullie begonnen zijn. :D

    1600240505009.png

    1600240578143.png

    1600240642125.png

    momenteel weer aan het cutten dus wellicht volgt er nog een verbetering, maar kijk nog even hoever ik hem doortrek. sowieso onder de 130 en dan zie ik even. en uiteraard is mijn doel strongman en niet bodybuilding, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat het me helemaal niets uitmaakt hoe ik eruit zie (zoals de meeste mensen)
     
    Zou doorcutten tot die abs rechts onder
     



    momenteel weer aan het cutten dus wellicht volgt er nog een verbetering, maar kijk nog even hoever ik hem doortrek. sowieso onder de 130 en dan zie ik even. en uiteraard is mijn doel strongman en niet bodybuilding, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat het me helemaal niets uitmaakt hoe ik eruit zie (zoals de meeste mensen)
    Gruwelijk geoot verschil denk dat je het dubbele weegt zo beetje van na dat jaartje dieet ?
     



    momenteel weer aan het cutten dus wellicht volgt er nog een verbetering, maar kijk nog even hoever ik hem doortrek. sowieso onder de 130 en dan zie ik even. en uiteraard is mijn doel strongman en niet bodybuilding, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat het me helemaal niets uitmaakt hoe ik eruit zie (zoals de meeste mensen)
    Look is wel 100x zo bruut geworden op enkele jaartjes :)
     
    zit er niet ver vanaf haha. op mijn lichtst 75 kg en op mijn zwaarst 142. nu rond de 134
    134... en mijn doel is om ooit 100 te wegen met een acceptabel vp lol :p gruwelijk man
     



    momenteel weer aan het cutten dus wellicht volgt er nog een verbetering, maar kijk nog even hoever ik hem doortrek. sowieso onder de 130 en dan zie ik even. en uiteraard is mijn doel strongman en niet bodybuilding, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat het me helemaal niets uitmaakt hoe ik eruit zie (zoals de meeste mensen)

    Streef, damn
     
    • Like
    Waarderingen: Pren
    134... en mijn doel is om ooit 100 te wegen met een acceptabel vp lol :p gruwelijk man
    het acceptabele vp ontbreekt nog een beetje hier. ben bang dat het tegenvalt hoeveel bw er overblijft als ik naar bijvoorbeeld 12% cut
     
    eerste week was 0.4 en 2e week 0.2. probeer te aimen om 0.4 per week steady. dus zal kijken wat 3450 doet. Heb ook hele wisselvallige werkweken, dus is daar ook mat mee spelen qua voeding

    0,2 is meer dan voldoende voor een natty imo

    1,6 kg per maand gainen en je bent binnen no time moddervet
     
    Maar of hij dan nog sterker is...? Lijkt me niet optimaal voor een strongman.
    Zit dat overtollig gewicht op gegeven moment niet gewoon in de weg.?
     
    Hij is toch de nieuwe Lance Armstrong tegenwoordig?
     
    • Haha
    Waarderingen: Pren
    Zit dat overtollig gewicht op gegeven moment niet gewoon in de weg.?
    Je moet ook niet moddervet worden lijkt me, maar vrijwel alle strongman op hoog niveau hebben toch een vergelijkbaar fysiek als RockOfAges
     
    Zit dat overtollig gewicht op gegeven moment niet gewoon in de weg.?
    als je het de spuigaten uit laat lopen wel natuurlijk. bepaalde onderdelen vereisen ook wel een bepaalde mate van fitheid, je moet een beetje de juiste balans zien te vinden tussen statische en dynamische kracht/snelheid imo.

    Je moet ook niet moddervet worden lijkt me, maar vrijwel alle strongman op hoog niveau hebben toch een vergelijkbaar fysiek als RockOfAges
    mooi compliment :D
     
    Back
    Naar boven