AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (22 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • En dan nog vallen zijn lifts in het niet bij de huidige wsm. Hij was een topatleet daar niet van maar bijna alles was op herhalingen en conditie destijds.
    Toen hij alles won had je toch tijdelijk een andere bond waar alle toppers naar waren overgestapt?
     
    Vond ik grappig. Kon em niet maar ziet idd woest uit. Mma er ook nog. Wel een beest ja.
    Denk dat die overigens nu wel aardig 'natty' is nu die mma doet, niet zo indrukwekkend meer iig
     



    momenteel weer aan het cutten dus wellicht volgt er nog een verbetering, maar kijk nog even hoever ik hem doortrek. sowieso onder de 130 en dan zie ik even. en uiteraard is mijn doel strongman en niet bodybuilding, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat het me helemaal niets uitmaakt hoe ik eruit zie (zoals de meeste mensen)
    Zie je nou dat bodybuilding beter is dan blubberlifting, geile krullenbol van me.
    Abs worden steeds beter en vacuum steeds dieper
    Bekijk bijlage 503876
    Hier krijgt Bokito toch spontaan corona van.

    En wat wil je daarmee zeggen?
    Dat wij te laat begonnen zijn
     
    Dat larry idd wel sterk en droog is. Maar we nooit weten wat zijn natty kracht was.
    Die was ongetwijfeld natty ook een stuk sterker dan de gemiddelde user.
     
    T was legday vandaag;-)
     

    Bijlagen

    • IMG_20200916_154512.jpg
      IMG_20200916_154512.jpg
      191,1 KB · Weergaven: 228
    T was legday vandaag;-)
    Ik leef met je mee, weet hoe het is, die kcal + cardio en Leg Day. Hoeveel weeks out ben je? Knap dat je nu al zo laag zit.
     
    Back
    Naar boven