MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (18 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Tijd voor wat cardio 🥊
 

Bijlagen

  • 1601050658528837442740196168766.jpg
    1601050658528837442740196168766.jpg
    109,5 KB · Weergaven: 180
13 maanden terug op 62,2 kilo sta nu op 80,2 iemand enig idee wat me vetpercentage ongeveer zou zijn? Een weegschaal zegt 16 de ander 23🤔🤭Bekijk bijlage 504869
Ik denk rond de 18%, misschien hoger. Je bent gruwelijk veel aangekomen, nice work. Maar nu is het tijd om je Kcal terug te schroeven. Niet cutten, maar wel minder eten. Langzaam aan wat droger worden en doorgroeien.
 
Ik denk rond de 18%, misschien hoger. Je bent gruwelijk veel aangekomen, nice work. Maar nu is het tijd om je Kcal terug te schroeven. Niet cutten, maar wel minder eten. Langzaam aan wat droger worden en doorgroeien.

Bedankt voor je reactie! Ben doorgeslagen in de bulk omdat ik dat groeien wel leuk vond haha. Achja zal wel niet de enige zijn. Kwam van 11% dus ongetwijfeld een hoop vet. Eet de laatste tijd 3800kcal dat is ruim 1000kcal boven onderhoud zal ik hier 500kcal vanaf halen? Zo word het ook makkelijker voor mij om een stuk cleaner te eten. 😁
 
Vind je die grote kuiten geen nadeel? Nu lijken je quads even groot/klein als je kuiten.
Moest je stokjes hebben zoals bokito zouden die quads wat meer opvallen
Misschien lijken mijn bovenbenen zo kleiner door mijn kuiten, maar als ik on stage sta naast mijn tegenstander(s) valt het niet op. Vorige wedstrijd waren mijn benen de dikste van alle deelnemers.
 
Misschien lijken mijn bovenbenen zo kleiner door mijn kuiten, maar als ik on stage sta naast mijn tegenstander(s) valt het niet op. Vorige wedstrijd waren mijn benen de dikste van alle deelnemers.

kwa cm vielen ze ook niet tegen ;)
 
Misschien lijken mijn bovenbenen zo kleiner door mijn kuiten, maar als ik on stage sta naast mijn tegenstander(s) valt het niet op. Vorige wedstrijd waren mijn benen de dikste van alle deelnemers.
Buiten dat de genetics een beetje meezitten, heb je een 'speciale' manier waarop je ze traint of gewoon straight sets op calf raises?
 
Buiten dat de genetics een beetje meezitten, heb je een 'speciale' manier waarop je ze traint of gewoon straight sets op calf raises?
Nee niks speciaals, gewoon 2x per week op legday en dan 5-8 sets van 10-15 herhalingen standing calf raises. Maar het zijn wel echt genetics hoor. Hier 6 jaar geleden ongeveer, toen waren mijn bovenbenen echt even groot als mijn kuiten.:roflol:
20200926_181817.jpg


Gaat lekker zo te zien. Calvin kleintje erbij. Alles wordt uit de kast gehaald. 👌
Beste model en kwaliteit imo :D
 
Back
Naar boven