XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (19 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik start een nieuw topic met de titel “De laatst genomen foto minus Wovano foto’s”. De eerste waren super, maar het wordt dagelijks ondraaglijker om aan te zien hoe veel sneller iemand transformeert dan ikzelf.

    :help:
     
    Ik start een nieuw topic met de titel “De laatst genomen foto minus Wovano foto’s”. De eerste waren super, maar het wordt dagelijks ondraaglijker om aan te zien hoe veel sneller iemand transformeert dan ikzelf.

    :help:
    Ik sta nu al een week of twee een beetje stil voor mijn gevoel:(
     
    20200926_181817.jpg
    Hahaha jezus wat een bulten man
     
    Niks mis mee! Vanwaar de vraag thomasje?:heart:
    Mietje

    Nee niks speciaals, gewoon 2x per week op legday en dan 5-8 sets van 10-15 herhalingen standing calf raises. Maar het zijn wel echt genetics hoor. Hier 6 jaar geleden ongeveer, toen waren mijn bovenbenen echt even groot als mijn kuiten.:roflol:
    Bekijk bijlage 504878


    Beste model en kwaliteit imo :D
    Hoe hebben ze jou eruit gekregen met die kuiten?

    Wat heb ik een schijthekel aan die peeps die nog nooit een dumbbell hebben aangeraakt in hun leven en fucking massive calves hebben. Zit ik de jaren te strugglen voor die Bikito calves.
     
    Ook maar eens een foto. Het was een beetje uit de hand gelopen, stond rond de 115kg met een veeeeels te hoog vetpercentage. Toen een maand of 6 bezig geweest om dit weer op een acceptabel vetpercentage te krijgen, eindigde hiermee om 90,2kg (met een taille van 72cm).
    Inmiddels weer aan het bulken, waarbij ik probeer zo weinig mogelijk vet aan te zetten.
    Huidige gewicht is 98,8kg s’ochtends op 1.96cm.

    Heb alleen altijd een beetje een fucked up plaats voor vetopslag, gaat namelijk snel op mijn onderbuik en obliques zitten. Ach, niks aan te doen.
     

    Bijlagen

    • C675D35D-B958-44BB-AC6A-53FF0C2A5933.jpeg
      C675D35D-B958-44BB-AC6A-53FF0C2A5933.jpeg
      113,8 KB · Weergaven: 303
    • EA5033EC-6573-4048-B149-E20BD0FAC6D6.jpeg
      EA5033EC-6573-4048-B149-E20BD0FAC6D6.jpeg
      323,8 KB · Weergaven: 288
    Ook maar eens een foto. Het was een beetje uit de hand gelopen, stond rond de 115kg met een veeeeels te hoog vetpercentage. Toen een maand of 6 bezig geweest om dit weer op een acceptabel vetpercentage te krijgen, eindigde hiermee om 90,2kg (met een taille van 72cm).
    Inmiddels weer aan het bulken, waarbij ik probeer zo weinig mogelijk vet aan te zetten.
    Huidige gewicht is 98,8kg s’ochtends op 1.96cm.

    Heb alleen altijd een beetje een fucked up plaats voor vetopslag, gaat namelijk snel op mijn onderbuik en obliques zitten. Ach, niks aan te doen.
    Bizar dunne taille.
     
    Bedankt voor je reactie! Ben doorgeslagen in de bulk omdat ik dat groeien wel leuk vond haha. Achja zal wel niet de enige zijn. Kwam van 11% dus ongetwijfeld een hoop vet. Eet de laatste tijd 3800kcal dat is ruim 1000kcal boven onderhoud zal ik hier 500kcal vanaf halen? Zo word het ook makkelijker voor mij om een stuk cleaner te eten. 😁
    Schoon je huidige dieet op en eet wat minder. Doel moet zijn om een beetje rond onderhoud uit te komen. Dat overschot heb je niet per se nodig om spiermassa te bouwen. Vanaf nu moet je langzaamaan droger en beetje bij beetje groter worden.
     
    Ook maar eens een foto. Het was een beetje uit de hand gelopen, stond rond de 115kg met een veeeeels te hoog vetpercentage. Toen een maand of 6 bezig geweest om dit weer op een acceptabel vetpercentage te krijgen, eindigde hiermee om 90,2kg (met een taille van 72cm).
    Inmiddels weer aan het bulken, waarbij ik probeer zo weinig mogelijk vet aan te zetten.
    Huidige gewicht is 98,8kg s’ochtends op 1.96cm.

    Heb alleen altijd een beetje een fucked up plaats voor vetopslag, gaat namelijk snel op mijn onderbuik en obliques zitten. Ach, niks aan te doen.
    Dit is toch vrij normaal bij mannen? Dat vet snel naar de buik gaat.
     
    Ik sta nu al een week of twee een beetje stil voor mijn gevoel:(
    Hou op hoor!

    Ook maar eens een foto. Het was een beetje uit de hand gelopen, stond rond de 115kg met een veeeeels te hoog vetpercentage. Toen een maand of 6 bezig geweest om dit weer op een acceptabel vetpercentage te krijgen, eindigde hiermee om 90,2kg (met een taille van 72cm).
    Inmiddels weer aan het bulken, waarbij ik probeer zo weinig mogelijk vet aan te zetten.
    Huidige gewicht is 98,8kg s’ochtends op 1.96cm.

    Heb alleen altijd een beetje een fucked up plaats voor vetopslag, gaat namelijk snel op mijn onderbuik en obliques zitten. Ach, niks aan te doen.
    Doe Samir de groeten, of is dat niet in Zutphen?
     
    Dit is toch vrij normaal bij mannen? Dat vet snel naar de buik gaat.

    Verschilt nogal per persoon, mijn trainingsmaat bijvoorbeeld slaat het vooral op zijn rug op.

    Hou op hoor!


    Doe Samir de groeten, of is dat niet in Zutphen?

    Zutphen? Welke foto heb je het over? Ze zijn beiden gemaakt in Gouda, één in mijn achtertuin en de andere bij de zonnebank. Dus geen idee waar je het over hebt.
     
    Waarom niet gewoon squatschoenen?
     
    Wat is er met sqautten op nikes gebeurd?
     
    Back
    Naar boven