MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (16 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ruig

    Advanced Bodybuilder
    Lid geworden
    5 sep 2011
    Berichten
    833
    Waardering
    70
    Lengte
    1m86
    Massa
    95kg
    Vetpercentage
    9%
    Hey mede BB'ers,

    Ik weet niet of er al een soortgelijk topic bestaat, maar het leek mij een leuk idee als iedereen zijn laatst genomen foto hier zou posten. Houding etc. maakt helemaal niet uit. Vertel er een verhaaltje bij.
     
    Laatst bewerkt:
    Dit is de laatste foto die ik gemaakt heb na weer een leuke opname dag voor de tv serie Flikken Maastricht (te zien vanaf februari volgend jaar)

    image.jpg
     
    Dit is de laatste foto die ik gemaakt heb na weer een leuke opname dag voor de tv serie Flikken Maastricht (te zien vanaf februari volgend jaar)

    :)
     
    Laatst bewerkt:
    Haha ik woon in Maastricht, ik weet precies waar je bent :D Dat is bij Cafe St Servais geloof ik?

    Ja klopt ;). Leukste locatie was nabij Kadier en Keer een leuke Gentlemens club. Helaas nu even niks Victor heeft een blessure dus moeten even afwachten tot de opnames weer verder gaan ik heb er zin in :D
     
    damn puffy nipples bra :roflol:
    kloppen jouw stats btw???
     
    Jongens OT blijven zou fijn zijn als ik ergens kan reageren zonder commentaar of vervelende opmerkingen die weer lijden tot onnodige discussie. Topic idee is leuk laten we dat voort zetten aub
     
    Jongens OT blijven zou fijn zijn als ik ergens kan reageren zonder commentaar of vervelende opmerkingen die weer lijden tot onnodige discussie. Topic idee is leuk laten we dat voort zetten aub

    Inderdaad, post jullie foto's!:D
     
    Leuk topic , binnekort zal ik is wat plaatsen ;)
     
    Dit was midden in de zomer omdat ik me rug nog nooit had gezien:p

    image.jpg
     
    Sorry!
    Nu weer on-topic -> GYNO!!!!!

    Zullen we dit soort basisschool gedrag en uitermate scherpe bevindingen beperken tot het humor en ouwehoer gedeelte van het forum, dit om ontsporing tegen te gaan van een leuk topic met potentie ;)
     
    Nice!
     
    Back
    Naar boven