AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (21 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • ayy

    zrFSKMp.png
     

    gewoon goeie fotoshop skills van die amateur fotograaf:o[/QUOTE]

    hahaha, jaloers?
    Als je een beetje slim bent weet je dat deze foto is gertrokken tijdens de training, ik heb dus een dikke pomp.
    Een effect er op en je bent klaar, niks fotoshop dus!
     
    gewoon goeie fotoshop skills van die amateur fotograaf:o


    Als je een beetje slim bent weet je dat deze foto is gertrokken tijdens de training, ik heb dus een dikke pomp.
    Een effect er op en je bent klaar, niks fotoshop dus!

    was sarcastisch , maar nu je zo snel op je teentjes getrapt ben begin ik mij af te vragen of je wel echt natty ben .ROID RAGE + GYNO :rolleyes: oja ben super jarloers:treuren:
     
    was sarcastisch , maar nu je zo snel op je teentjes getrapt ben begin ik mij af te vragen of je wel echt natty ben .ROID RAGE + GYNO :rolleyes: oja ben super jarloers:treuren:

    Hier weet je nooit wat sarcastisch of serieus is :)
    Dat is echt een compliment man bedankt :D
    Ik heb ook nog acne op de rug, jullie hebben me door zeker :/
    Ik ben al 4 weken bezig met een Creatine kuur
     
    Hier weet je nooit wat sarcastisch of serieus is :)
    Dat is echt een compliment man bedankt :D
    Ik heb ook nog acne op de rug, jullie hebben me door zeker :/
    Ik ben al 4 weken bezig met een Creatine kuur

    Met de juiste houding en filter lijk ik ook een buffel maar in werkelijkheid ben ik maar een scharminkeltje
     
    Staat er goed bij tieme
     
    Dik fysiek man, de vraag der vragen. Natty? Voor zover wel een streef
    Opgepompt, onder een lamp, in een goede hoek heb ik een dik fysiek. Anders valt het wel mee helaas :')) ja man
     
    een like voor de chocomel
     
    Dik fysiek man, de vraag der vragen. Natty? Voor zover wel een streef

    Delts en Traps groeien als eerst bij joocie bois. Natty's hebben bijna nooit goeie traps tenzij genetics vriendelijk zijn geweest.
     
    Goeie armen! Nette shape verder ook. Vasthouden zo en niet bulken naar de 16%bf en er dan niet meer vanaf krijgen ;)
    Thnx. Eerst reverse dieet tot onderhoud en dan minimale surplus rond 0.3% per week aankomen
     
    Back
    Naar boven