Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

niet om veren in je reet te steken ofzo, maar nice pecs.
 
hoxzyz heeft zn lievelings pose gevonden :o

nice tits brah
 
vond de gedachte van een borstvergroting bij een man altijd een dom en onzinnig idee, maar ziet er goed uit hoxyz:thumbs:
 
Tijd voor synthol in je delts
 
Tijd voor synthol in je delts
tijd voor de spuit, kan jij me suplien?
Meer vainz dan ik op 10%....
Normaal heb ik haast geen veins :(
niet om veren in je reet te steken ofzo, maar nice pecs.
Ik steek hem in m'n reet, thanks ;)
hoxzyz heeft zn lievelings pose gevonden :o

nice tits brah
Dit is de enige pose waar ik buff lijk, bij front latspread is m'n chest non existing en gyno

hoxyz gaat lekker of niet?
Mag ook wel naar een jaar cutten. nooit meer bulken naar 40%
vond de gedachte van een borstvergroting bij een man altijd een dom en onzinnig idee, maar ziet er goed uit hoxyz:thumbs:
All about the angle brah
 
Laat ik hier ook maar eens een foto posten van mijn progressie. 5 maanden geleden mijn levensstijl omgegooid. At ongezond, deed niet aan sport en ik werk in de IT. (kantoorbaan dus).
Voeding aangepast en 4x per week gaan krachttrainen (nog nooit eerder aan krachttraining gedaan).

21-06-2015 woog ik 91.2 kilo (met een buikomtrek van 101cm) en vandaag de dag weeg ik 74.7 kilo (buikomtrek 81.5cm)

links: 87.5kg 15-07-2015 (geen foto van 21-06-2015 helaas).
rechts: 74.7kg 21-11-2015

w4hOjBj.jpg
 
Laat ik hier ook maar eens een foto posten van mijn progressie. 5 maanden geleden mijn levensstijl omgegooid. At ongezond, deed niet aan sport en ik werk in de IT. (kantoorbaan dus).
Voeding aangepast en 4x per week gaan krachttrainen (nog nooit eerder aan krachttraining gedaan).

21-06-2015 woog ik 91.2 kilo (met een buikomtrek van 101cm) en vandaag de dag weeg ik 74.7 kilo (buikomtrek 81.5cm)

links: 87.5kg 15-07-2015 (geen foto van 21-06-2015 helaas).
rechts: 74.7kg 21-11-2015

w4hOjBj.jpg
Goede progressie man! Nu massa opbouwen!
 
Lekker beest, nu beuken! Goodlcuk!
 
Lekker beest, nu beuken! Goodlcuk!
 
Thx ! Haha ja ook ik heb me schuldig gemaakt aan massaal paar inkopen voor 12 euro toen :laugh:
Ik heb ze ook. Ik vind ze echt heel heel nice :) Lekker stevig en stabiel. Veel beter dan bijv. Air Max om op te trainen.
 
Ik heb ze ook. Ik vind ze echt heel heel nice :) Lekker stevig en stabiel. Veel beter dan bijv. Air Max om op te trainen.
Klopt ze zitten erg goed vind ze ook bij deadlift en squats stabiel genoeg !
 
En ik had ze net voor die sale gekocht aan 120€ [emoji23][emoji23][emoji23][emoji379]
 
Back
Naar boven