MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik heb zo mijn dagen, vandaag is er niet 1 van.

image.jpg
 
maximaal je schouders naar voren forceren voor die traps :roflol:
Het was natuurlijk ook een zeer serieuze foto, getuigende aan mijn serieuze blik.

Kunnen we weer gewoon naar ontblote mannenlijven kijken, dit wordt een beetje gay allemaal.
 
Het was natuurlijk ook een zeer serieuze foto, getuigende aan mijn serieuze blik.

Kunnen we weer gewoon naar ontblote mannenlijven kijken, dit wordt een beetje gay allemaal.

Je bent gewoon een valsspeler, er zijn in dit topic echt nooit mensen die zo positief mogelijk met de meest epische belichting op de foto proberen te komen!!
 
Je bent gewoon een valsspeler, er zijn in dit topic echt nooit mensen die zo positief mogelijk met de meest epische belichting op de foto proberen te komen!!

Haha nu dat je t zegt... had gister erg goeie belichting gevonden haha dus dacht neem ook eens een foto. Schouders en armen zagen wel oke uit ben ook pas 2 jaar bezig, wel jammer van de bloat :(
aow3ef.png
 
Haha nu dat je t zegt... had gister erg goeie belichting gevonden haha dus dacht neem ook eens een foto. Schouders en armen zagen wel oke uit ben ook pas 2 jaar bezig, wel jammer van de bloat :(
aow3ef.png
Je bent helemaal niet bloat..
 
Oh is dat bloat

Ik dacht van wel wat is volgens jou bloat dan, want in de morgen was mijn buik gewoon plat, maar ik had heel veel zout binnengekregen door junkfood gisteren en deze is genomen voor ik naar bed ging.
 
als dat bloat is moet je mijn luchtballon eens zien
 
Back
Naar boven