AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (20 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • c750273f5fc42ce5efa286b0c139391f.jpg
    760002f0fe69cb3c3681246351c468af.jpg


    1.80m en 82.5 kg [emoji106]
     
    Holy shit! That's just trentastic!:D:D
     
    Beetje lelijke comment natuurlijk*, maar gebruik van dergelijke zaken is pretty obvious...

    Desalnietteplus wel een dik fysiek voor zover we dat kunnen zien:D


    * Probeer te voldoen aan het verwachtingspatroon
     
    • Like
    Waarderingen: vntl
    Beetje lelijke comment natuurlijk*, maar gebruik van dergelijke zaken is pretty obvious...

    Desalnietteplus wel een dik fysiek voor zover we dat kunnen zien:D


    * Probeer te voldoen aan het verwachtingspatroon
    Moet je nou echt altijd het gebruik eerst benadrukken voordat je een compliment kan geven over het fysiek?
     
    Moet je nou echt altijd het gebruik eerst benadrukken voordat je een compliment kan geven over het fysiek?
    Ja...anders voldoe ik niet aan de verwachting welk ik hier heb geschetst..

    En als ik heel eerlijk ben is 82.5kg bij 1.80m met gebruik van allerhande troep niet zo lastig. Zeker niet als je T3, Clen, Tren of HGH pakt..metabolisme omhoog en droog trekken maar met less effort..

    Of start ik nu een hele lelijke discussie?

    Het is en blijft gewoon de easy way out, tot een bepaald niveau dan.

    Op hoog niveau zul je snoeihard moeten werken, omdat het dan ook niet komt aanwaaien..
     
    Waarom zou je aan de verwachting van een gefrustreerde idioot willen voldoen? ???
    Ach, omdat het zo is..

    Wil zelf niet kuren, maar wordt een beetje moe van alle gasten die glashard ontkennen dat ze gebruiken. Beetje stoer doen met hun zogenaamde toewijding, maar eigenlijk hebben gekozen voor de shortcut.

    Heb niks tegen kuren ansich, maar wel op de manier hoe er mee omgegaan wordt. Er zijn er hier maar een aantal die er echt eerlijk over zijn en zelfs toegeven dat het allemaal een stuk makkelijker gaat..
     
    Haha Marvin, maak je niet dik man. Iedereen moet die keuzes maken voor zichzelf.
     
    Ach, omdat het zo is..

    Wil zelf niet kuren, maar wordt een beetje moe van alle gasten die glashard ontkennen dat ze gebruiken. Beetje stoer doen met hun zogenaamde toewijding, maar eigenlijk hebben gekozen voor de shortcut.

    Heb niks tegen kuren ansich, maar wel op de manier hoe er mee omgegaan wordt. Er zijn er hier maar een aantal die er echt eerlijk over zijn en zelfs toegeven dat het allemaal een stuk makkelijker gaat..
    Die hou je altijd, de # dedicated generatie.
     
    Ach, omdat het zo is..

    Wil zelf niet kuren, maar wordt een beetje moe van alle gasten die glashard ontkennen dat ze gebruiken. Beetje stoer doen met hun zogenaamde toewijding, maar eigenlijk hebben gekozen voor de shortcut.

    Heb niks tegen kuren ansich, maar wel op de manier hoe er mee omgegaan wordt. Er zijn er hier maar een aantal die er echt eerlijk over zijn en zelfs toegeven dat het allemaal een stuk makkelijker gaat..
    Ik snap echt niet waar jij je druk over maakt, daar heb je alleen jezelf maar mee. De gemiddelde Jehova getuige is nog subtiel in vergelijking met hoe jij jouw mening opdringt.
     
    als er iemand is die natty claimed kan ik me voorstellen dat het je frustreerd.

    maar je bent hier aan het haten op het gebruik van iemand die uberhoupt niet natty claimed.
    of moet iedereen die kuurt er nu bij zetten dat ze kuren bij alles wat ze posten?
     
    Ach, omdat het zo is..

    Wil zelf niet kuren, maar wordt een beetje moe van alle gasten die glashard ontkennen dat ze gebruiken. Beetje stoer doen met hun zogenaamde toewijding, maar eigenlijk hebben gekozen voor de shortcut.

    Heb niks tegen kuren ansich, maar wel op de manier hoe er mee omgegaan wordt. Er zijn er hier maar een aantal die er echt eerlijk over zijn en zelfs toegeven dat het allemaal een stuk makkelijker gaat..
    Maar ik, en heel wat meer op dbb, worden wel meer dan een beetje moe van je standaard cell tech comments.
     
    Back
    Naar boven