XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Haha Marvin, maak je niet dik man. Iedereen moet die keuzes maken voor zichzelf.
    Noem je me nu dik..:sad:


    :roflol:
    Snap het wel.
    Af en toe komt nog de gefrustreerde mongol in je naar boven.
    True.. ;)
    Ik snap echt niet waar jij je druk over maakt, daar heb je alleen jezelf maar mee. De gemiddelde Jehova getuige is nog subtiel in vergelijking met hoe jij jouw mening opdringt.
    :roflol:

    of moet iedereen die kuurt er nu bij zetten dat ze kuren bij alles wat ze posten?
    Zou IMO wel interessant zijn voor velen hier om de hele zooi erbij te posten..

    Maar ik, en heel wat meer op dbb, worden wel meer dan een beetje moe van je standaard cell tech comments.
    En ik moet daar wakker van liggen omdat?

    Overigens moet ik bekennen dat ik niet heel consistent mijn naam eer aan doe, want zeg ook regelmatig iets zonder cell techt te betrekken..

    Wat dat betreft zijn jullie net vrouwen..complimentjes vergeten, maar die ene keer onthouden dat ik zei dat je kont dik leek in die broek..:o
     
    Ik claim ook altijd natty in de gym. Eikels geloven me niet:mad:
     
    kuur natuur :-)
     
    ik vind nakuur maar een naar en eng woord
     
    Jaaaaaaa laten we weer een natty of niet natty discussie voeren. Ik doe mee ik ben voor de natty's.
     
    Jaaaaaaa laten we weer een natty of niet natty discussie voeren. Ik doe mee ik ben voor de natty's.

    Ik wilde gewoon de andere kant van t verhaal laten zien, jullie vinden t bs, ik zeg niet of ik t er mee eens ben of niet. Mijn mening is gewoon dat ik geen kant kies, als deze mensen er blij van worden dan werkt het blijkbaar voor hen zoals zij willen dat het werkt, waardoor het dus geen bullshit is. Ik zeg helemaal niet dat het goed is, ik zeg dat ik geen kant kies.
    Als iemand anders dan zegt dat het bullshit is wat ik doe dat ik denk omdat ik vind dat het geen bullshit is en ik zeg dat het geen bullshit is dan ben ik weer een debiel die denkt dat het geen bullshit is terwijl het wel bullshit is omdat jij het niet doet en ik wel en dan kies ik geen kant omdat het geen bullshit is wat ik denk te zeggen dat ik doe omdat ik graag gelijk heb en jij dat bullshit vindt terwijl het dat dus niet is maar wel mijn mening.
     
    Damn qat een arm! Hoe komt het dat die aders zo "breed" zijn. mijndes zijn minstens 3x zo klein
     
    Weet fat jexdoor aas vasculairdrt wordt.maar groeien je aders daar ook van?
    komt door de grote hoeveelheid androgene receptoren in je aderen.
     
    Ik wilde gewoon de andere kant van t verhaal laten zien, jullie vinden t bs, ik zeg niet of ik t er mee eens ben of niet. Mijn mening is gewoon dat ik geen kant kies, als deze mensen er blij van worden dan werkt het blijkbaar voor hen zoals zij willen dat het werkt, waardoor het dus geen bullshit is. Ik zeg helemaal niet dat het goed is, ik zeg dat ik geen kant kies.
    Als iemand anders dan zegt dat het bullshit is wat ik doe dat ik denk omdat ik vind dat het geen bullshit is en ik zeg dat het geen bullshit is dan ben ik weer een debiel die denkt dat het geen bullshit is terwijl het wel bullshit is omdat jij het niet doet en ik wel en dan kies ik geen kant omdat het geen bullshit is wat ik denk te zeggen dat ik doe omdat ik graag gelijk heb en jij dat bullshit vindt terwijl het dat dus niet is maar wel mijn mening.
    wie zijn quote is dit en korte broek of niet?
     
    eten lukt aardig

    dbb 20.jpg
     
    is ook zo, niets lijkt te werken.
    Althans chest reageert niet zo goed als de rest
    Goed buff man!

    Hoeveel kun je benchen? En hoe zien die trainingen eruit voor borst?
     
    Back
    Naar boven