AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (15 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

En wat verandert in het piramidaal systeem als je bewust eraan gaat denken?
Maak je dan gainzsszss ofzo
 
nee nee je moet 1 zijn met je spier en ze dwingen te groeien, ik doe mmc voornamelijk de dagen na het trainen, ik sta voor de spiegel tegen mijn spieren te praten

"i demand you to grow!"
 
nee nee je moet 1 zijn met je spier en ze dwingen te groeien, ik doe mmc voornamelijk de dagen na het trainen, ik sta voor de spiegel tegen mijn spieren te praten
Het werkt alleen niet zo bij borst of wel..?

Niet teveel tegen je buik praten..

hue, hue..
 
Dan doe ik het wel. Je hersenen 'sturen' je spieren niet meer aan wanneer je er meer aan denkt. Dat is namelijk al de functie van de hersenen, daar zit geen gradatie aan vast tenzij je een neurologische ziekte hebt (spasmes oid). Je kunt dus niet met je hersenen een bepaalde spier 'meer' aansturen dan een andere. Dit kan wel door technisch anders te liften, en dat is wat lui vaak bedoelen wanneer ze het over 'mmc' hebben. Niet touchen, niet locken, niet tucken, slow reps, whatever. Mmc bestaat dus, zonder het zouden we niet kunnen bewegen. Maar niet zoals iedereen het hier gebruikt.
Hier kan ik alleen maar mee akkoord gaan..de definitie zal verkeerd zijn, maar hoe je een oefening uitvoert is zeer bepalend voor hypertrofie..
 
149.gif
 
Wat bedoelen jullie met mmc?
Bewust zijn van de beweging die je maakt, en dus de uitvoering?
Of is het wat zweverig gelul net als de body en fit verkooppraatjes?
 
Was dit nou foto topic of discussie topic?
 
dikkekoedieprobeerttecuttenmaardatluktnietomdatetentelekkeris.plshelp.nl
FgJeXla.jpg
 
Verkapt kijk mijn sikspek foto
 
Wow man, heel je gezicht is vervormd!
Heb je oud en nieuw gevierd in 't hemeltje?
 
2jc6gkn.jpg


benen zijn weer 60cm nu :o :o




maar je hebt toch al een sickspek?
da lijkt, ik ben bijna corpulent man, nee all jokes aside ik wil vet van de lower abs en mn benen nog beetje weg hebben
 
Laatst bewerkt:
Goeie shredder benen bruh.
 
Ik wil ook versnipperde benen, m'n bovenlichaam is redelijk droog maar m'n benen zijn echt van die lompe hompen met 0,3 lijnen erin.

Feelsbadman.jpg
 
Back
Naar boven