AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (22 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik wist dat er iemand zou reageren met deze vraag..Als hij nu zou hij heel veel benchen in kilo's zou ik hem eens adviseren wat lichter te benchen en ook echt zijn borst te gebruiken.

    Ik weet dat ik mezelf voor sommige voor lul ga zetten hier, maar dat doe ik toch al regelmatig hier op het forum..

    mind-muscle connection bedoel ik..

    * ja lach maar *

    Ik snap niet waarom dat debiel zou klinken, of zijn wij de nieuwe appostelen die als enigen de MMC bezitten?
     
    vervelend inderdaad. lekker aan het bankdrukken en opeens doen je hamstrings al het werk.
     
    MMC is een 110% zweverig concept en als je door blijft vragen dan blijkt het uiteindelijk zogenaamd gewoon een pec dominante bench techniek gebruiken als je je pecs wilt trainen te betekenen

    de spier belasten die je wilt trainen, wow groundbreaking stuff
     
    Ik heb zulke goeie mmc dat ik mijn triceps & schouders laat benchen! Wait... whut?!
     
    MMC is een 110% zweverig concept en als je door blijft vragen dan blijkt het uiteindelijk zogenaamd gewoon een pec dominante bench techniek gebruiken als je je pecs wilt trainen te betekenen

    de spier belasten die je wilt trainen, wow groundbreaking stuff
    Kan ik dan niet met mijn mmc mijn penis trainen?
     
    Was weer even geleden dat ik foto's had gemaakt. Dit is net na back day. Zeer tevreden met de vooruitgang tot nu toe :)
    Nog lang geen buffe buffel maar we komen er wel op den duur!
    20151224_143554.jpg blij met wat meer dikte op mijn rug!
    20151224_143757.jpg Iets met een bicepje
    ok.jpg lat spread

    20151224_143554.jpg


    20151224_143757.jpg


    ok.jpg
     
    MMC is een 110% zweverig concept en als je door blijft vragen dan blijkt het uiteindelijk zogenaamd gewoon een pec dominante bench techniek gebruiken als je je pecs wilt trainen te betekenen

    de spier belasten die je wilt trainen, wow groundbreaking stuff
    Lolwut.
     
    zijn er serieus mensen die denken dat denken aan een bepaalde spier helpt zonder dat je fysiek iets aan de beweging verandert?
     
    zijn er serieus mensen die denken dat denken aan een bepaalde spier helpt zonder dat je fysiek iets aan de beweging verandert?
    Ik..

    Maar niet in hoe je het hier beschrijft. Ik ben gewoon van mening dat je je spieren beter kunt belasten door een oefening op een bepaalde wijze uit te voeren..en tja..dan zul je wel iets meer na moeten denken hoe je iets doet..

    *lach maar*
     
    Ik..

    Maar niet in hoe je het hier beschrijft. Ik ben gewoon van mening dat je je spieren beter kunt belasten door een oefening op een bepaalde wijze uit te voeren..en tja..dan zul je wel iets meer na moeten denken hoe je iets doet..

    *lach maar*

    zijn er serieus mensen die denken dat denken aan een bepaalde spier helpt zonder dat je fysiek iets aan de beweging verandert?

    nee dus
     
    MMC = toch de nieuwe manier om te zeggen dat je moet voelen wat je traint.
    Gewoon geconcentreerd bezig zijn met je oefening ipv looks, girls, fb, insta, twitter of what ever.
    Of is MMC meer naar de mac? :roflol:
     
    oh 'k dacht monthly menstruation cycle
     
    Back
    Naar boven