XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Bepaalde wijze bedoel je mee goede vorm?
Je kunt een bench press bijvoorbeeld op wel 10 manieren doen..het zijn soms grote verschillen en soms nuances..

..dus in zekere zin goede vorm.

Eigenlijk moet ik hier eigenlijk niet op reageren..want het zal een eeuwige discussie blijven..
 
Je kunt een bench press bijvoorbeeld op wel 10 manieren doen..het zijn soms grote verschillen en soms nuances..

..dus in zekere zin goede vorm.

Eigenlijk moet ik hier eigenlijk niet op reageren..want het zal een eeuwige discussie blijven..

Wil wel eens de definitie van mmc horen.
Klinkt voor mij erg bro allemaal
 
Wil wel eens de definitie van mmc horen.
Klinkt voor mij erg bro allemaal
Het denken aan je spier tijdens heg drukken is bro idd, maar wat de meeste verstaan als mmc is TUT. Njet zomaar de bench met macht 100 drukken, maar bijv een 4 1 2 tempo oid.
 
Wee
2yzd8va.png
Weet je nog die dronken pic die je naar me stuurde onder de make up (no homo)? ZOU JAMMER ZIJN ALS DIE OP DBB KWAM HE
 
Het denken aan je spier tijdens heg drukken is bro idd, maar wat de meeste verstaan als mmc is TUT. Njet zomaar de bench met macht 100 drukken, maar bijv een 4 1 2 tempo oid.
Dat is dan toch gewoon een goede vorm. En tut kan verschillen. Als ik explosief train, of juist negatief heel langzaam, met alles wat je doet ben je toch bezig met hoe je het doet, wat je doet en de frequentie en intensiteit waar je het mee doet.
Dat is toch de basis, weten wat je doet en waarom, en bewust zijn.
Waarom dat mmc opeens zo in het leven geroepen is?
Het zal wel erg wijs klinken als je het gaat vertellen dat je met mmc traint.
Beetje hetzelfde met dedicated zijn.
Gewoon gemotiveerd is niet voldoende, het moet natuurlijk in combinatie met dedicated, mmc, lean food, shred, lifestyle, aesthetic.
 
Gewoon gemotiveerd is niet voldoende, het moet natuurlijk in combinatie met dedicated, mmc, lean food, shred, lifestyle, aesthetic.
Je vergeet de hashtags #fitlife#fitdutchies
 
Rug ziet er zeer goed uit!:thumbs:
 
Y4UgvEO.jpg

(5 maanden verschil)
Onderkant lats beginnen eindelijk beter door te komen
 
Nette rug man! Traps zijn ook mooi groter geworden.
Hoe lang train je al in totaal?
 
dit is mijn derde periode dat ik train, eerste 2 periodes was meer beetje fitnessen en totaal niet letten op voeding. Train nu ongeveer 2 jaar echt serieus waarvan 1 jaar optimaal (voeding 100%, deadlifts+squats gaan doen, alles correct uitvoeren etc, helemaal gestopt met drinken, genoeg slapen etc) en echt bodybuilding zeg maar.
 
Goeie delts wel, maar wat heb je nou in je hand?
tTc9cKQ.gif
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven