Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (16 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Je past nog in een spijkerbroek dus zou meer focus op benen leggen
    Ik vind mezelf niet breed/gespierd maar ik werd door een aantal mensen getrolld daarover, zodoende :P
    Benen zijn idd aandachtspunt.
    Is overigens niet lullig bedoeld maar als hij nu al gaat focussen op achterliggende spieren dan wordt het niks.
    No offense taken. Ik zet hier een foto die iedereen kan zien, als ik niet tegen kritiek zou kunnen dan had ik dat niet gedaan :)
     
    Jij hebt sowieso het nadeel dat je zo lang bent. Dan duurt het allemaal een stuk langer. Maar als je er eenmaal bent ziet het er wel tof uit.
     
    Jij hebt sowieso het nadeel dat je zo lang bent. Dan duurt het allemaal een stuk langer. Maar als je er eenmaal bent ziet het er wel tof uit.
    Ben nog niet zo lang bezig en vorderingen gaan gestaag. Ik wil richting de 90kg, is dat (redelijk clean) mogelijk binnen een jaar denk je? Vanaf iets meer dan 80.
     
    Ben nog niet zo lang bezig en vorderingen gaan gestaag. Ik wil richting de 90kg, is dat (redelijk clean) mogelijk binnen een jaar denk je? Vanaf iets meer dan 80.
    jawel
     
    Wel goede haircut hoxyz ! :thumbs:

    Walnut dat is zeker haalbaar!
     
    Zonder pomp:

    14w4rbq.jpg
    nette rug brah gr
     
    :roflol: dat ja..

    Over je kapsel? Nope..

    Over het behalen van 90kg voor Walnut ook niet*...

    Ben niet altijd sarcastisch..of negatief:roflol:

    * 90kg bij 1.95m is in een jaar zeker haalbaar met een goed aangepakte (clean) bulk.. (dat ik zelf niet bulk betekend natuurlijk niet dat ik niet weet hoe het moet wovano :roflol:)
    Maar wie is natural limiet dan?:o
     
    Maar wie is natural limiet dan?:o
    Je lengte -1m in kg's bij 5-6% voor average joe.. (in mijn geval 80kg bij 5% hooguit 85 als je alles gaat doen en laten voor bodybuilding)

    Kom maar weer met de haat..
     
    Je lengte -1m in kg's bij 5-6% voor average joe.. (in mijn geval 80kg bij 5% hooguit 85 als je alles gaat doen en laten voor bodybuilding)

    Kom maar weer met de haat..
    Dus als ik even reken: jij bent 1.80 groot dus 80 op 5% en met moeite lukt het jou om op 85kg te komen. Als jij nu flink afvalt en naar die 5% gaat dan hou je ~75kg over? je hebt dan dus nog 10kg massa te gaan, waarom niet bulken dan?
     
    Dus als ik even reken: jij bent 1.80 groot dus 80 op 5% en met moeite lukt het jou om op 85kg te komen. Als jij nu flink afvalt en naar die 5% gaat dan hou je ~75kg over? je hebt dan dus nog 10kg massa te gaan, waarom niet bulken dan?
    Mensen rekenen zich wel heel makkelijk rijk..vergis je niet hoeveel gewicht je verliest aan het einde van je cut. Die 85kg bij 5% is zoals al gezegd bij alles optimaal en daar heb ik 'geen zin'..

    Weeg overigens nu 83-84kg.. ;)
     
    Mensen rekenen zich wel heel makkelijk rijk..vergis je niet hoeveel gewicht je verliest aan het einde van je cut. Die 85kg bij 5% is zoals al gezegd bij alles optimaal en daar heb ik 'geen zin'..

    Weeg overigens nu 83-84kg.. ;)
    Haha, in mijn ogen ben je toch best dedicated, al kun je natuurlijk nog wel hier en daar wat verbeteren. Ik vond het alsnog best hoog die 85kg, zal wel na 10 jaar dedicated training zijn.
    xVdwcuw.jpg


    leef de dikke PLer leef.
    Mijn moeder liep net voorbij en denkt nu dat ik gay ben... thanks! Maar nice fysiek man
     
    Tering die benen:eek!:
     
    Mensen rekenen zich wel heel makkelijk rijk..vergis je niet hoeveel gewicht je verliest aan het einde van je cut. Die 85kg bij 5% is zoals al gezegd bij alles optimaal en daar heb ik 'geen zin'..

    Weeg overigens nu 83-84kg.. ;)
    Overigens heeft het lichaam niet zo graag dergelijke vetpercentages. Ofwel gaat je vet dus omhoog als je normaal eet, ofwel smelten je spieren weg als sneeuw voor de zon.

    Homeostasie is een teef.
     
    Back
    Naar boven