AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (21 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • gvd voel me altijd zo pussy als ik hier andere mensen zie.
    inb4 'ben je ook'
    Was maar geintje van die rugpic, nolove hier. Xoxo
    Nice!! Hoeveel cm armen?
     
    goeie vein

    ook ff keer foto gemaakt, vieze spiegel alles
    Dus je hebt staan fappen in de spiegel en direct nadat je klaar was een foto genomen van je faparm?
     
    niet de laatste maar /care
    2hga6qb.jpg

    Goeie rug
    Spiegel staat wel een beetje link!
     
    • Like
    Waarderingen: vntl
    Ook eens een benenfotootje. Hoop deze snel nog eens echt stevig aan te pakken, nogal wat ongelijkheid in beide benen :/
    eu2d8p.jpg
     
    Ongelijke benen crew.

    Jij hebt blessure gehad toch?
     
    Ongelijke benen crew.

    Jij hebt blessure gehad toch?
    Ik heb meer blessures dan dat ik effectief aan het trainen ben spijtig genoeg...
    Achillespees is vroeger twee keer afgescheurd waardoor deze nu veel verkalking vertoont aan aanhechtingen en snel scheurtjes vertoont bij overbelasting, autoaccident gehad waardoor kraakbeen in mijn knie niet meer is wat het geweest is, regelmatig pijn doet en al eens durft te ontsteken en last but not least, rug waarvan de kraakbeenringen meer de vorm hebben van spieën dan van ringen doordat mijn heup scheef staat met alle complicaties die hieraan vasthangen. Dan heb ik het enkel nog maar over mijn onderlichaam :)
    Desalniettemin is KT wel goed voor me maar als ik maar iets te snel verhoog of mijn techniek laat wat te wensen over heb ik direct een blessure die iets serieuzer is dan een lichte verrekking. Is kut maarjah..
     
    kraakbeen in mijn knie niet meer is wat het geweest is, regelmatig pijn doet en al eens durft te ontsteken

    Groenlipmosselextract van de Tuinen heeft bij mij echt extreem veel geholpen bij mijn knie en praktisch al mijn gewrichten, sterkste natuurlijke ontstekingsremmer die er is. Duurt week of 2-3 tot je wat gaat merken bij mij heeft echt heel erg geholpen met versoepelen van mijn knieen en heupen. Kan je daarnaast combineren met MSM poeder, elke ochtend 3g door je shake of je amino's/glas sap. Is een natuurlijke pijnstiller die vooral veel door oudere mensen wordt gebruikt met versleten en pijnlijke gewrichten (tevens bouwsteen van kraakbeen en verbetert de doorbloeding door je hele lichaam). MSM is spotgoedkoop, groenlipmossel kost iets van €23 per 100 caps.
     
    Groenlipmosselextract van de Tuinen heeft bij mij echt extreem veel geholpen bij mijn knie en praktisch al mijn gewrichten, sterkste natuurlijke ontstekingsremmer die er is. Duurt week of 2-3 tot je wat gaat merken bij mij heeft echt heel erg geholpen met versoepelen van mijn knieen en heupen. Kan je daarnaast combineren met MSM poeder, elke ochtend 3g door je shake of je amino's/glas sap. Is een natuurlijke pijnstiller die vooral veel door oudere mensen wordt gebruikt met versleten en pijnlijke gewrichten (tevens bouwsteen van kraakbeen en verbetert de doorbloeding door je hele lichaam). MSM is spotgoedkoop, groenlipmossel kost iets van €23 per 100 caps.
    Doe zelf al glucosamine en dit helpt ook wel, vooral in het dagelijkse leven heb ik hierdoor zo goed als geen last. Op het moment kan ik zo goed als alles doen maar ik moet gewoon zeer rustig ophogen en zeker niet te zwaar gaan. Gelukkig groeien mijnen benen zelfs bij het minste gewicht al en blijven ze lang op dezelfde grootte. Heb in december laatste keer nog eens gesquat, 6x100 parallel en sindsdien niet meer. Is ook niet echt het zwaarste gewicht...
    Bovenlichaam groeit een stuk trager maar de kracht is in verhouding wel groter
     
    Back
    Naar boven