MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ligt eraan hoeveel je van plan bent te eten, ik zou niet verder cutten want anders blijft er niet zo veel meer over
ik weet niet precies hoeveel ik nodig heb dat wordt gewoon een beetje spelen met kcalls en kijken wat er gebeurd.
dat valt mee ben geen lopend skelet :P
 
ik eet 140 koolhydraten 75 vet en 220 eiwit op een traningdag en op training dag 2200 kcal vrije dag 2000.
koolhydraten houden toch vocht vast of heb ik dat verkeerd.
ik ben al 6 kilo lichter maar ik ben nog niet tevreden wil mijn borst spieren wat strakker hebben.
weet alleen niet of ik nou te weinig borst spieren heb of misschien houden ze gewoon veel vet vast :P
Ja klopt, maar het verschil in koolhydraten dat je minder eet + vet voedsel dat je minder eet moet ook al een verschil zijn in vochtretentie. Daarnaast is een beetje vocht vasthouden niet slecht voor je. Ik zou als ik jou was je kcal wat verhogen en misschien vetten onder de 20% houden. Ik zit rond 7 uur savonds nog op 45 gram vet. Sochtends, smiddags en voor het trainen eet je relatief meer carbs. Dan savonds eet ik wat 'vetter' voedsel + trage eiwitten. Hoeveel dagen pw train je?
 
hoop niet dat mensen het vervelend vinden dat ik het even over mijn voeding heb ik deze laatste genomen foto,s topic :o
zie nu dan ik 1900 kcal at op een vrije dag.
onder bij de bijlage zie je wat ik op dit moment eet

Naamloos.png
 
ik eet 140 koolhydraten 75 vet en 220 eiwit op een traningdag en op training dag 2200 kcal vrije dag 2000.
koolhydraten houden toch vocht vast of heb ik dat verkeerd.
ik ben al 6 kilo lichter maar ik ben nog niet tevreden wil mijn borst spieren wat strakker hebben.
weet alleen niet of ik nou te weinig borst spieren heb of misschien houden ze gewoon veel vet vast :P
Probeer anders iets in de zin van eiwit 200 gram, vet 50 gram , carb 280 en beweeg anders iets meer
 
Probeer anders iets in de zin van eiwit 200 gram, vet 50 gram , carb 280 en beweeg anders iets meer
meer gaan bewegen tja ik ben 5 dagen per week vrij kan moeilijk hele dag gaan hardlopen toch :P
 
hoop niet dat mensen het vervelend vinden dat ik het even over mijn voeding heb ik deze laatste genomen foto,s topic :o
zie nu dan ik 1900 kcal at op een vrije dag.
onder bij de bijlage zie je wat ik op dit moment eet
Ik zie dat je 4 maaltijden hebt. Zelf zou ik naar minimaal 6 eetmomenten streven van 300-400kcal. Ik zou smiddags geen gehakt eten, is 30 gram vet en lijkt mij geen goede maaltijd, alleen gehakt. Je zou 150 gram (pasta) bvb spirelli's kunnen doen met 100 gram kip en een banaan. 5x lijkt me indd genoeg :D
 
maaltijdfrequentie is vrij irrelevant.

het enige waar je je eventueel druk om zou kunnen maken is het spreiden van eiwitinname over grotere porties in de dag
 
sorry is onduidelijk daar maar eet
yoghurt/muesli 8 uur
boterham kaas 10 uur
gehakt 1 uur
kip/rijst 6 uur
shake 22.30
kwark/noten 23 uur

van dat gehakt maak ik een dikke gehaktbal of hamburger xD
Echt grappig dat je van je gehakt een dikke gehaktbal maakt ja. Of een hamburger. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahaha
 
  • Like
Waarderingen: mat
maaltijdfrequentie is vrij irrelevant.

het enige waar je je eventueel druk om zou kunnen maken is het spreiden van eiwitinname over grotere porties in de dag
Nee klopt. Zegt inderdaad niks als je niet weet hoeveel tijd er tussen zit :D
 
is goed ben al weg. :wave2:
krijg je weer van dat soort reacties :)
kan niet 1 opmerking maken zonder dat een of andere mongool je weer belachelijk gaat maken.
 
sorry is onduidelijk daar maar eet
yoghurt/muesli 8 uur
boterham kaas 10 uur
gehakt 1 uur
kip/rijst 6 uur
shake 22.30
kwark/noten 23 uur

van dat gehakt maak ik een dikke gehaktbal of hamburger xD
ik at altijd 100 gram macaroni met gehakt maar ik dacht dat dit beter zou zijn omdat ik dan minder koolhydraten heb.
Je eet al genoeg eiwit als je het daarom doet, kan je beter wat minder eiwit eten en meer koolhydraat, want je eet 5 uur daarna niks zie ik. Of misschien de meal van 1 uur splitsen naar 1 en 3 uur.
 
zal ik doen sorry
Coolbuilder stuur je wel ff prive bericht als ik weet hoe dat moet :)
Ik heb je al in een privé bericht vanmiddag gestuurd hoe je een log opent ivm al die vragen die je hebt en alle topics die je hiervoor aan het openen bent. Sterkte
 
Flinke poten vntl
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Back
Naar boven