XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zijn die schoenen fijn en waar heb je ze gehaald?

Reebok site, vorig jaar toen er 50% korting was. Anders zijn ze vrij duur en zou ik andere halen.

Wtf?
15x60
12x100
10x140
8x170
6x200
4x220

15 min werk?

ik ben vaak al een kwartier bezig voordat er uberhaupt 100kg op het halter zit :o
 
mijn trainingen duren altijd minimaal 2 uur :roflol:

alsof je fatsoenlijk wekelijks volume kan doen op je grote oefeningen als al je trainingen maar 40 minuten duren
 
Ik train zelden langer dan 1,5 uur, maar ik heb dan ook erg weinig geduld met rust tussen setjes..
 
mijn trainingen duren altijd minimaal 2 uur :roflol:

alsof je fatsoenlijk wekelijks volume kan doen op je grote oefeningen als al je trainingen maar 40 minuten duren

Gaat prima hoor ;)
 
Jullie zijn gek!
 
Wtf?
15x60
12x100
10x140
8x170
6x200
4x220

15 min werk?



Sleves aan doen, shit pakken, hallo zeggen tegen mensen
Bar x 10
60x8
100x6
140x3
160x1

Dat alleen is al 20 min
 
gelukkig hebben jullie een normaal functionered lichaam en hoeven jullie niet 100 oefeningen te doen voordat je uberhaupt kan squatten

ik moet eerst paar minuten roeien, dan 3 setjes lege halter squats, 3 setjes shoulder dislocations en 2 setjes lopen met een band :thumb:
 
gelukkig hebben jullie een normaal functionered lichaam en hoeven jullie niet 100 oefeningen te doen voordat je uberhaupt kan squatten

ik moet eerst paar minuten roeien, dan 3 setjes lege halter squats, 3 setjes shoulder dislocations en 2 setjes lopen met een band :thumb:
Normaal functionerend lichaam, haha.
 
Sleves aan doen, shit pakken, hallo zeggen tegen mensen
Bar x 10
60x8
100x6
140x3
160x1

Dat alleen is al 20 min

Ah ja, ik gebruik geen vrouwen dingen. En hallo zeggen duurt 1 sec.
 
BACK1.png
back2.png
front1.png
Na 2 weken all you can eat... Iemand VP schatten?
 
gelukkig hebben jullie een normaal functionered lichaam en hoeven jullie niet 100 oefeningen te doen voordat je uberhaupt kan squatten

ik moet eerst paar minuten roeien, dan 3 setjes lege halter squats, 3 setjes shoulder dislocations en 2 setjes lopen met een band :thumb:
Same story hier. Kan niet squatten zonder pijn in de heup of lies zonder eerst te foam rollen/stretchen en mobiliteit oef te doen (10min +-) dan nog goed opwarmen en zo duurd squat al 40min ong. (Maar het beterd wel :) )
 
als je aan de druks zit gain je ook van staren naar een dumbell, wil niet zeggen dat dat een goede manier van trainen is
Nee want je kan alleen groeien van 2,5 uur in de gym zitten. Waarvan alsnog 40 minuten productief is omdat grotendeels bij elkaar opgeteld een half uur op zn telefoon zit en de rest van de tijd hun kaakspieren aan het trainen zijn met anderen.
Tijd zegt niks, kracht volume en intensiteit zegt wat over je training en je vooruitgang.
 
Back
Naar boven