AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Als ik alleen ben ben ik ook makkelijk binnen een uur klaar. Compounds -+ 30 min. Oefeningen zoals leg extension etc pak ik nog geen 30 sec rust op.
     
    Volgens toekomst Mr O Mustafa moet je je training binnen 50 minuten doen.
     
    45 tot 60 minuten max .. eten en preppen kost me meer tijd :roflol::roflol:
     
    Na een zwaar weekendje :o

    skuymw4e2cx.jpg
     
    Het zou andersom moeten zijn. gr
    Want?

    Na squat, deadlift, lunges doe ik nog wat kleine dingen en heb ik echt niet langer dan een uur nodig.
    Als ik drie keer de gym heen en weer gelopen heb lunges dan zijn mijn benen al bijna dood.
     
    ik begrijp de haast van mensen niet om snel te trainen? Je vind trainen toch leuk? Waarom zou je dan alles moet afraffelen
     
    ik begrijp de haast van mensen niet om snel te trainen? Je vind trainen toch leuk? Waarom zou je dan alles moet afraffelen

    Ik snap beiden niet, maar dat komt omdat het voor iedereen nogal persoonlijk is hoe de sport in zijn of haar leven past. De een vind het leuk om 3u lang te trainen, de ander haalt zijn voldoening uit 45 minuten trainen. Ik snap het probleem niet eerlijk gezegd..
     
    depends gewoon, na hele dag school ben ik echt kapot en wil ik niet al te lang in de gym zijn. in het weekend doe ik lekker rustig en misschien de volume wat hoger
     
    Ik snap beiden niet, maar dat komt omdat het voor iedereen nogal persoonlijk is hoe de sport in zijn of haar leven past. De een vind het leuk om 3u lang te trainen, de ander haalt zijn voldoening uit 45 minuten trainen. Ik snap het probleem niet eerlijk gezegd..

    natuurlijk, iedereen moet doen wat hij zelf wil. Maar ik begrijp alleen oprecht niet wat daar leuk aan is..

    depends gewoon, na hele dag school ben ik echt kapot en wil ik niet al te lang in de gym zijn. in het weekend doe ik lekker rustig en misschien de volume wat hoger

    juist als ik moe ben train ik langzamer omdat ik minder energie heb :p
     
    natuurlijk, iedereen moet doen wat hij zelf wil. Maar ik begrijp alleen oprecht niet wat daar leuk aan is..
    Naast een 40-urige baan heb ik ook nog andere activiteiten te doen, dan ga ik liever 45 min tot een uur zodat ik in ieder geval kan. Als ik meer tijd heb doe ik vaak zat 2 uur over een training.
    Maar kan me goed voorstellen dat sommige mensen geen tijd (voor over) hebben om lang te trainen.
    Met 3 tot 4 keer per week 45 minuten kan je prima progressie boeken en kunnen mensen een voldaan gevoel krijgen.

    Beter dan 4x45 minuten per week bankaardappelen.
     
    Man waar maak je je druk om? Ben je autist ofzo? :dunno:

    ja en heb je daar een probleem mee ofzo??!??!?

    Naast een 40-urige baan heb ik ook nog andere activiteiten te doen, dan ga ik liever 45 min tot een uur zodat ik in ieder geval kan. Als ik meer tijd heb doe ik vaak zat 2 uur over een training.
    Maar kan me goed voorstellen dat sommige mensen geen tijd (voor over) hebben om lang te trainen.
    Met 3 tot 4 keer per week 45 minuten kan je prima progressie boeken en kunnen mensen een voldaan gevoel krijgen.

    Beter dan 4x45 minuten per week bankaardappelen.

    ja natuurlijk als het niet anders kan. Maar als je de tijd hebt..
     
    Naast een 40-urige baan heb ik ook nog andere activiteiten te doen, dan ga ik liever 45 min tot een uur zodat ik in ieder geval kan. Als ik meer tijd heb doe ik vaak zat 2 uur over een training.
    Maar kan me goed voorstellen dat sommige mensen geen tijd (voor over) hebben om lang te trainen.
    Met 3 tot 4 keer per week 45 minuten kan je prima progressie boeken en kunnen mensen een voldaan gevoel krijgen.

    Beter dan 4x45 minuten per week bankaardappelen.

    In veel gevallen boek je op 4x45 minuten meer progressie dan op 4x3 uur ;)
     
    Back
    Naar boven