Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Nee wat ik wil zeggen is dat ik in een gym train waar getraind wordt ipv zon gare basic fit waar alle superdudes op hun mobiel zitten en stoere verhalen houden over t weekend.

    Ik praat niet echt met de meeste superdudes en hun stoere verhalen van het weekeind.

    Ik praat vooral met de serieuze lifters.
    En aangezien er behoorlijk veel serieuze komen hier zijn er altijd wel een paar als ik train.
     
    Pomp is wel beter als je snel traint :D
     
    Want?

    Na squat, deadlift, lunges doe ik nog wat kleine dingen en heb ik echt niet langer dan een uur nodig.
    Als ik drie keer de gym heen en weer gelopen heb lunges dan zijn mijn benen al bijna dood.

    Grote kans dat je niet alles uit deze training haalt als je dat zo snel kan doen.
     
    ik begrijp de haast van mensen niet om snel te trainen? Je vind trainen toch leuk? Waarom zou je dan alles moet afraffelen

    Weet niet of je mij bedoelde.
    Ik Raffel mijn training zeker niet af, maar soms vind ik dat les more is.
    Ik train 6 x per week niet elke training hoeft langer dan een uur te duren.
    Als je klaar bent ben je klaar toch ik kijk niet op de klok, ik doe wat ik die training wil doen of dat nou 2 uur duurt of 50 minuten vind ik niet relevant.
    Ik train ook alleen en ga niet staan ouwehoeren en paraderen door de gym met 1 of ander fancy tanktopje.
     
    I came for pictures.. weird.

    Na een zwaar weekendje :o

    skuymw4e2cx.jpg

    mmm, :heart:
     
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    Grote kans dat je niet alles uit deze training haalt als je dat zo snel kan doen.

    Ik denk dat > 98% van alle trainingen van iedereen die in een gym komt niet alles uit de training heeft gehaald... Wat is nou jullie punt? Je bent geen ekte ekte bber/powerlifter/strongman als je niet elke training tot het gaat je gaat, 3u lang jezelf afbeult? :o Iedereen heeft andere doelen, iedereen heeft een andere levensstijl.. Waarom toch altijd zoveel commentaar op iemand zijn of haar training- dan wel levensstijl waar het om de sport gaat? Velen hier doen het altijd overkomen alsof zo iemand dan maar een faalhaas is, want jij bent geen hardcore gymmert.. Jij haalt niet alles uit je trainingen.. Please...
     
    Ik train zelf in een homegym dus geen afleiding. Maar is voor hypertrophy /massa building het juist niet het beste om relatief weinig rust te hebben en zodoende binnen 60 minuten klaar te zijn?
     
    Ik train zelf in een homegym dus geen afleiding. Maar is voor hypertrophy /massa building het juist niet het beste om relatief weinig rust te hebben en zodoende binnen 60 minuten klaar te zijn?

    Er zijn 100.000 manieren van trainen.. uiteindelijk zitten de verschillen hem in de marge.. Hier op DBB is het altijd net alsof er maar een paar goede manieren zijn om groot te worden.. :haha:
     
    Ik train zelf in een homegym dus geen afleiding. Maar is voor hypertrophy /massa building het juist niet het beste om relatief weinig rust te hebben en zodoende binnen 60 minuten klaar te zijn?

    nee dit maakt niet uit. Het gaat gewoon over het totale volume dat je draait. En ook een beetje intensiteit is wel handig, maar als je zo snel traint schiet je tekort in dat laatste

    Er zijn 100.000 manieren van trainen.. uiteindelijk zitten de verschillen hem in de marge.. Hier op DBB is het altijd net alsof er maar een paar goede manieren zijn om groot te worden.. :haha:

    er zijn wel meerdere wegen die naar rome leiden. Maar de vraag is wat optimaal is.
     
    Ik denk dat > 98% van alle trainingen van iedereen die in een gym komt niet alles uit de training heeft gehaald... Wat is nou jullie punt? Je bent geen ekte ekte bber/powerlifter/strongman als je niet elke training tot het gaat je gaat, 3u lang jezelf afbeult? :o Iedereen heeft andere doelen, iedereen heeft een andere levensstijl.. Waarom toch altijd zoveel commentaar op iemand zijn of haar training- dan wel levensstijl waar het om de sport gaat? Velen hier doen het altijd overkomen alsof zo iemand dan maar een faalhaas is, want jij bent geen hardcore gymmert.. Jij haalt niet alles uit je trainingen.. Please...


    True, mijn training is vaak ook niet optimaal.


    Maar er is een verschil tussen 3 uur doen over elke training, en minder dan een uur doen over de 2 grootste compounds en meerdere acc movements voor de grootste spiergroepen in je lichaam.

    Ik zeg niet dat hij een faalhaas is omdat hij geen 3 uur hardcore aan het afbeulen is elke training.
    Ik zeg alleen dat er een grote kans is dat hij meer uit zijn training kan halen. Ongeacht de doelen. (Tenzij je doel is een full lower body training te doen in minder dan een uur)
    Maar hij geeft zelf al aan langer te doen over andere trainingen dus tijd is hoogstwaarschijnlijk niet het probleem.

    Train jij nog dan?

    Ja
     
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    True, mijn training is vaak ook niet optimaal.


    Maar er is een verschil tussen 3 uur doen over elke training, en minder dan een uur doen over de 2 grootste compounds en meerdere acc movements voor de grootste spiergroepen in je lichaam.

    Ik zeg niet dat hij een faalhaas is omdat hij geen 3 uur hardcore aan het afbeulen is elke training.
    Ik zeg alleen dat er een grote kans is dat hij meer uit zijn training kan halen. Ongeacht de doelen. (Tenzij je doel is een full lower body training te doen in minder dan een uur)
    Maar hij geeft zelf al aan langer te doen over andere trainingen dus tijd is hoogstwaarschijnlijk niet het probleem.



    Ja
    Train twee keer benen in de week, als ik ze elke training afbeul dan zit het mijn herstel en volgende training in de weg.
    Zolang ik progressie boek met mijn training binnen een uur vind ik het goed.
    Zelf heb ik de energie ook niet om langer dan een uur compounds benen zwaar te trainen.
     
    Ook niet als je anaeroob traint.

    Wtf is dat?

    Ik zat maar te geinen ;) iedereen traint anders en alles helpt om groter te worden zolang je die spieren maar belast. Of het nou een uur is of 3 uur met lange pauzes er tussen.
    Ik vind het lekkerder om aan een nieuwe set te beginnen als ik weer helemaal opgeladen ben ipv mijn hartslag die verlaagd is. Ene keer is dat een minuut, andere keer 5 minuten. Er is niet een manier dat beter is dan andere. Doe gewoon wat je lekker vindt.
     
    Back
    Naar boven