Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (23 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • toch pijnlijk dat je bij zon fysiek al bent gaan kuren
    Tja, andere zeggen weer"als je toch van plan bent te kuren kan je het net zo goed vanaf het begin doen"

    Blijft altijd een discussie wanneer te beginnen met kuren.
     
    2j5cfb5.jpg
     
    Je hebt eerst test/deca/dbol gedaan op 8 januari 2015 en daarna test-e tot 10 december?
    Of moet dit 2016 zijn 8 januari? Dan ben je zeker niet off gegaan of wel?
     

    Dit had je ook in 2 jaar natuurlijk kunnen doen. Maarja, is je eigen keuze.. Verschil is zeker zichtbaar. Vraagje. Behoud je je gains als je stopt maar wel gewoon goed blijft eten en trainen??
     
    Dit had je ook in 2 jaar natuurlijk kunnen doen. Maarja, is je eigen keuze.. Verschil is zeker zichtbaar. Vraagje. Behoud je je gains als je stopt maar wel gewoon goed blijft eten en trainen??
    Precies dit..
     
    Ja. Hij zit niet boven zn natty max. Is prima te behouden
     

    Vond je er in in december beter uit zien. Verder is het voor mij echt mindblowing dat je zoveel tering zooi in je lichaam heb moeten douwen voor dit fysiek.
     
    Je hebt eerst test/deca/dbol gedaan op 8 januari 2015 en daarna test-e tot 10 december?
    Of moet dit 2016 zijn 8 januari? Dan ben je zeker niet off gegaan of wel?
    16oktober - 10 december (2015) 500mg Test-E. Gevolgd door 4 weken (offgegaan + nakuur) t/m 9 januari, direct erna de dbol/deca/test.
    Dit had je ook in 2 jaar natuurlijk kunnen doen. Maarja, is je eigen keuze.. Verschil is zeker zichtbaar. Vraagje. Behoud je je gains als je stopt maar wel gewoon goed blijft eten en trainen??
    Dit is de bedoeling, denk wel dat ik veel vocht en ook vet + beetje spiermassa zal verliezen. Hoop uit te komen op netto 7-10 kg winst vvm en dat is optimistisch.

    Vond je er in in december beter uit zien. Verder is het voor mij echt mindblowing dat je zoveel tering zooi in je lichaam heb moeten douwen voor dit fysiek.
    Tja, de feestdagen hebben ervoor gezorgd dat ik wat ben uitgeschoten met mijn voeding maar ben wel blijven trainen. Onderhand alweer aan het cutten dus moet goed komen.
    Ja, ik stond er zelf ook verbaasd van hoeveel ik heb moeten gebruiken om dit te bereiken.
     
    Lol, waarom doe je dit niet naturel man, doodzonde.
     
    idd zoals iedereen hier zegt natuurlijk had je dit zonder roids kunnen doen, zonde.
    btw doe wat aan die muffintops bro
     
    Back
    Naar boven