AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (15 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • best tevreden :)

    jtbbk8.jpg
    nice back bruh
     
    dikke rug bas!
     
    Vieze natty traps. Ik schrijf 150mg ace per dag voor xx
     
    Laatste depletion ronde is klaar, 8 weken UD 2.0 erop zitten.
    Foto van vandaag is dus depleted, zaterdag denk ik foto's na de carbload.

    4 kg kwijtgeraakt, 8 cm taille eraf, 5 cm borst, armen en quads gelijk gebleven.

    Caliper zei vanmorgen dat ik op 8% zou zitten, denk zelf eerder 10?
    Iemand een goeie gok?

    h6Iwcc2.jpg


    Het hele proces:

    s1g2HLz.jpg


    Alleen de before en after:

    QQHm2Sk.jpg
     
    I know, onze badkamer is gewoon ruk voor dat soort foto's.
    Die bij mijn vriendin is beter, maar daar ben ik zondag ofzo pas weer.
    Snap t, maar het is daardoor wel lastig om duidelijke progressie te zijn :p
     
    3 of 4 weken bezig met cut. woog 108 vanmorgen 103.7 dunno vp%. Geen gyno btw maar vocht van virgin muscle chest injectie :headbang::roflol:

    20160304_140104.jpg
     
    3 of 4 weken bezig met cut. woog 108 vanmorgen 103.7 dunno vp%. Geen gyno btw maar vocht van virgin muscle chest injectie :headbang::roflol:

    Lekker droog man, overal vainz. Zou je minder vocht in de onderkant hebben als je in de bovenkant borst inject of heb je daar geinject? #durftevragen
     
    3 of 4 weken bezig met cut. woog 108 vanmorgen 103.7 dunno vp%. Geen gyno btw maar vocht van virgin muscle chest injectie :headbang::roflol:

    Je oogt geen ± 104KG? Dikke poten waarschijnlijk?
     
    Lekker droog man, overal vainz. Zou je minder vocht in de onderkant hebben als je in de bovenkant borst inject of heb je daar geinject? #durftevragen
    geen idee had ze beide geprikt alleen me ene borst heeft vocht
     
    zit meer in me poten :-( had het liever anders

    Ach het is toch nooit goed :D Mijn poten kunnen wel wat extra's gebruiken.. Zo blijven wel lekker bezig ;)
     
    • Like
    Waarderingen: vntl
    volgens mij ook een beetje een ongelukkige foto qua poseren/belichting etc. Volgens mij ben je een stuk buffer dan je nu op deze foto lijkt :p
     
    verschilt ook wel wat per foto's idd .. post wel eens vaker foto's in dit topic dus moet je even een beetje scrollen :P

    Vonk
    20160304_145233.jpg

    20160304_145233.jpg
     
    Back
    Naar boven