AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (25 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Nette pootjes :thumbs:

    doe mij een beetje :o
     
    • Like
    Waarderingen: vntl
    tevreden zijn we nooit he :-) ene moment kijk je in de spiegel en denk je ziet er goed uit en de volgende dag voel je je zo leeg als een vaatdoek :roflol:
     
    doing it wrong

    03-04-2016 (3-3).jpg
     
    zag dat je ook op tren van ig zit.. had als ik jou was nog een beetje gewacht met kuren, je fysiek is niks bijzonder.
    ja klopt. oke, bedankt man maar als je wist waar ik vandaan ben gekomen zou je misschien anders piepen.
     
    Heb je hier voor gekuurd?:D

    Zal ik dan maar toegeven? Ik ben eigenlijk true natty. Ik heb jullie de afgelopen maanden voor de gek gehouden dat ik kuur.
    Heb nog nooit een naald gezien of een pil geslikt. Ook mijn kuurlog was een half afgekeken werk van AnonyMass die toevallig net een kuurlog rond dezelfde tijd had opgestart.
    Excuses voor de leugens, die al zovaak voorkomen in de bb wereld.

    A True natty has spoken.
     
    Zal ik dan maar toegeven? Ik ben eigenlijk true natty. Ik heb jullie de afgelopen maanden voor de gek gehouden dat ik kuur.
    Heb nog nooit een naald gezien of een pil geslikt. Ook mijn kuurlog was een half afgekeken werk van AnonyMass die toevallig net een kuurlog rond dezelfde tijd had opgestart.
    Excuses voor de leugens, die al zovaak voorkomen in de bb wereld.

    A True natty has spoken.
    Haha
     
    Zal ik dan maar toegeven? Ik ben eigenlijk true natty. Ik heb jullie de afgelopen maanden voor de gek gehouden dat ik kuur.
    Heb nog nooit een naald gezien of een pil geslikt. Ook mijn kuurlog was een half afgekeken werk van AnonyMass die toevallig net een kuurlog rond dezelfde tijd had opgestart.
    Excuses voor de leugens, die al zovaak voorkomen in de bb wereld.

    A True natty has spoken.

    Zo gaat het tegenwoordig wel vaak inderdaad :o
     
    Tijd om te cutten
    2dvkheb.jpg
     
    Vandaar dat me zusje zo bloated is.
     
    Back
    Naar boven