Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (18 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Nog een kg of 2, en dan eeeindelijk eens bulken na bijna 1,5 jaar cutten
    fcd6631df5.jpg


    4bf127b7ab.jpg
    Wow goed gedaan.
    Respect!
     
    Nog een kg of 2, en dan eeeindelijk eens bulken na bijna 1,5 jaar cutten
    fcd6631df5.jpg


    4bf127b7ab.jpg
    Netjes, jammer dat je zo'n onduidelijke foto maakt om je injectspots te verbergen
     
    Bescheiden chestgains + bonusbicep omdat mijn arm zo superklein lijkt op de chestfoto :(
    In spoiler chestfoto van ongeveer 1,5 maand geleden.
    full?d=1453559794.jpg

    klein1.jpg


    klein2.jpg
     
    Bescheiden chestgains + bonusbicep omdat mijn arm zo superklein lijkt op de chestfoto :(
    In spoiler chestfoto van ongeveer 1,5 maand geleden.
    full?d=1453559794.jpg

    biggy
     
    Zal ik dan maar toegeven? Ik ben eigenlijk true natty. Ik heb jullie de afgelopen maanden voor de gek gehouden dat ik kuur.
    Heb nog nooit een naald gezien of een pil geslikt. Ook mijn kuurlog was een half afgekeken werk van AnonyMass die toevallig net een kuurlog rond dezelfde tijd had opgestart.
    Excuses voor de leugens, die al zovaak voorkomen in de bb wereld.

    A True natty has spoken.

    Van mij was het heroine. Fuck.
     
    Haha, dat zeker niet. Maar als ik kijk waar ik medio oktober stond (toen ik begon) mag ik echt niet klagen :)
    je bent pas 18 toch? tijd zat nog :-)
     
    walnoot pas 18?
     
    dacht ik ergens gelezen te hebben
     
    ben je flink aan het bulken walnoot ofniet?
     
    ben je flink aan het bulken walnoot ofniet?
    Al sinds ik begon :D
    Ik begon rond de 77kg en nu weeg ik rond de 82/83kg. Soms wat lager, soms iets hoger. Maar met ingang van vorige week doe ik 2 el olijfolie door mijn dagelijkse shake dus hopelijk geeft dat me voorlopig voldoende boost zonder nog meer te moeten forcefeeden.

    ps
    Laten we zeggen 5kg in 5 maanden is niet indrukwekkend maar in het begin ging ik ook slechts 2x per week sporten. Nu 3/4x. Het is wel grotendeels vetvrij, voor zover ik kan inschatten gebaseerd op progress pics. Goal is 90kg <15% voor eind 2016.
     
    Al sinds ik begon :D
    Ik begon rond de 77kg en nu weeg ik rond de 82/83kg. Soms wat lager, soms iets hoger. Maar met ingang van vorige week doe ik 2 el olijfolie door mijn dagelijkse shake dus hopelijk geeft dat me voorlopig voldoende boost zonder nog meer te moeten forcefeeden.

    ps
    Laten we zeggen 5kg in 5 maanden is niet indrukwekkend maar in het begin ging ik ook slechts 2x per week sporten. Nu 3/4x. Het is wel grotendeels vetvrij, voor zover ik kan inschatten gebaseerd op progress pics. Goal is 90kg <15% voor eind 2016.

    Slechte goal imo 85kg op 12% lijkt me een veel mooier doel.
     
    Al sinds ik begon :D
    Ik begon rond de 77kg en nu weeg ik rond de 82/83kg. Soms wat lager, soms iets hoger. Maar met ingang van vorige week doe ik 2 el olijfolie door mijn dagelijkse shake dus hopelijk geeft dat me voorlopig voldoende boost zonder nog meer te moeten forcefeeden.

    ps
    Laten we zeggen 5kg in 5 maanden is niet indrukwekkend maar in het begin ging ik ook slechts 2x per week sporten. Nu 3/4x. Het is wel grotendeels vetvrij, voor zover ik kan inschatten gebaseerd op progress pics. Goal is 90kg <15% voor eind 2016.
    Op jouw gewicht is 2,5kg per maand makkelijk haalbaar man.
    9 maanden voor 7kg is echt best wel een matig doel imo :o
     
    Back
    Naar boven