Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Slechte goal imo 85kg op 12% lijkt me een veel mooier doel.
    +3kg vvm in 9 maanden voor een beginner als ik? Ik blijf mijn schema rustig volhouden en ik ga geen gekke dingen doen, maar als ik net +5kg in 5 maanden (echt wel grotendeels vvm) achter de rug heb moet +6 à 7kg in 9 maanden toch te doen zijn?

    AboveAndBeyond ik bedoelde wel grotendeels vvm dus.
     
    +3kg vvm in 9 maanden voor een beginner als ik? Ik blijf mijn schema rustig volhouden en ik ga geen gekke dingen doen, maar als ik net +5kg in 5 maanden (echt wel grotendeels vvm) achter de rug heb moet +6 à 7kg in 9 maanden toch te doen zijn?

    nja als je nu 82kg en 12% vet hebt (bijna 10 kilo vet) begrijp ik niet waarom je dan 90kg en 15% vet (ongveer 13.5 kilo vet) zou willen wegen.
    Ik zou liever dan 85 kg met 12% vet (iets meer dan 10 kilo vet) hebben, want dan oogt je fyiek een stuk droger en gespierder.
    zeg niet dat je dit wel of niet zult bereiken, maar tis een mooi streven.
     
    nja als je nu 82kg en 12% vet hebt (bijna 10 kilo vet) begrijp ik niet waarom je dan 90kg en 15% vet (ongveer 13.5 kilo vet) zou willen wegen.
    Ik zou liever dan 85 kg met 12% vet (iets meer dan 10 kilo vet) hebben, want dan oogt je fyiek een stuk droger en gespierder.
    zeg niet dat je dit wel of niet zult bereiken, maar tis een mooi streven.
    Ik begrijp wat je bedoelt. Uiteindelijk ben ik tevreden met mijn huidige progressie dus ik zal deze lijn voortzetten. Dan zie ik tzt wel waar ik uitkom :)
    Ik zou gewoon yolo bulken, dat superclean bulken terwijl je nog een praatjesmakende skeletto bent zal ik nooit begrijpen.
    lol :(
    Maar point taken. Zal er eens over nadenken.
     
    Ik begrijp wat je bedoelt. Uiteindelijk ben ik tevreden met mijn huidige progressie dus ik zal deze lijn voortzetten. Dan zie ik tzt wel waar ik uitkom :)

    lol :(
    Maar point taken. Zal er eens over nadenken.
    Ik was ook een skelleto anderhalf jaar geleden. 1,92m en 78kg. Nu 102kg zonder ooit echt te cutten of te clean bulken. Beginner gains jonge. Lekker alles vreten wat los en vastzit en je zet amper vet aan
     
    Ik zou gewoon yolo bulken, dat superclean bulken terwijl je nog een praatjesmakende skeletto bent zal ik nooit begrijpen.

    hoezo? Gewoon lekker rustig opbouwen, waarom nu dan zo hard haasten als je gewoon maanden lang kan clean bulken zonder vet te worden
     
    Clean bulk is way t go voor beginners van tussen de 10 en 15%
     
    hoezo? Gewoon lekker rustig opbouwen, waarom nu dan zo hard haasten als je gewoon maanden lang kan clean bulken zonder vet te worden
    Ik zou liever 6 maanden flink bulken, kilotje of 15 aan noobgains gainen, dan op 14-15% eindigen en een maandje cutten naar 10-12% dan 6 maanden cleanbulken en 6kg vvm pakken op 10-12%.

    Interpunctie is wat onduidelijk, het is zaterdagavond dus ik ben katabool.
     
    Gewoon alles eten wat los en vast zit, ben nu 25 kg aangekomen in 2 jaar :roflol:. Wel iets dikker geworden tho..
     
    Ik zou liever 6 maanden flink bulken, kilotje of 15 aan noobgains gainen, dan op 14-15% eindigen en een maandje cutten naar 10-12% dan 6 maanden cleanbulken en 6kg vvm pakken op 10-12%.

    Interpunctie is wat onduidelijk, het is zaterdagavond dus ik ben katabool.

    zelfde noob gains maak je toch als je langzamer bulkt. Cutten is nie leuq :(
     
    zelfde noob gains maak je toch als je langzamer bulkt. Cutten is nie leuq :(
    Meh twijfelachtig.

    En ik zou het niet weten, begin over 3 weken met m'n eerste echte cut, ben srs best wel bang :o
     
    Als ik alles zou eten wat ik wou was ik echt teringdik
     
    Ik zou gewoon yolo bulken, dat superclean bulken terwijl je nog een praatjesmakende skeletto bent zal ik nooit begrijpen.

    daadwerkelijk langzaam bulken is hartstikke meauje ding. is alleen makkelijker gezegd dan gedaan, de meet onnauwkeurigheid van je kcal verbruik/inname is groter dan het aantal kcal dat je dan boven onderhoud probeert te zitten.

    en van die chronisch undereatende self proclaimed ectomorph hard gainers gaan dat al helemaal never nooit niet klaarspelen. dus dan inderdaad beter tering hard bulken en daarna flink moeten cutten dan een beetje je wheels spinnen, liever 3 steps forward en 2 back dan 0 steps.
     
    daadwerkelijk langzaam bulken is hartstikke meauje ding. is alleen makkelijker gezegd dan gedaan, de meet onnauwkeurigheid van je kcal verbruik/inname is groter dan het aantal kcal dat je dan boven onderhoud probeert te zitten.

    en van die chronisch undereatende self proclaimed ectomorph hard gainers gaan dat al helemaal never nooit niet klaarspelen. dus dan inderdaad beter tering hard bulken en daarna flink moeten cutten dan een beetje je wheels spinnen, liever 3 steps forward en 2 back dan 0 steps.
    mwoah dat valt ook wel weer mee. Als je gewoon mikt op een halve kilo per maand als intermediate/gevorderde dan is dat ceteris paribus iets meer dan 100 kcal per dag. Als je een beetje consistent bent met tracken en wegen dan lukt dat wel redelijk hoor zonder dat je comleet stilstaat.

    een berg vet aankomen die je dan later er weer af moet cutten is alleen maar tijdverspilling. En dat is ook nog eens een minder fijne situatie voor je training.

    maar voor die laatste doelgroep is dat inderdaad geen enorm probleem.
     
    Als je gewoon mikt op een halve kilo per maand als intermediate/gevorderde dan is dat ceteris paribus iets meer dan 100 kcal per dag. Als je een beetje consistent bent met tracken en wegen dan lukt dat wel redelijk hoor zonder dat je comleet stilstaat.

    en daar gaat het bij de meeste fout, bij mezelf ook, velen doen gewoon aan marvinnen, alleen Skatermarvin is 1 van de weinige die dat toegeeft.
     
    alsof gemiddeld 100 kcal boven je onderhoud zitten iets onhaalbaars is
     
    Back
    Naar boven