MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (20 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Red010 on roids, Hoody natty? :eek::rolleyes:
     
    Red010 respect dat je gewoon weer een foto post na al het gezeik wat je over je heen gekregen heb!
    Gaat nu wel goed geloof ik he?
     
    Ik ben ook truenatty hoor..

    noname88thanks! Ik denk zo;als je fotos van je lichaam op een bbforum post kan je rekenen op kritiek, vooral als je shape nog niet optimaal is. Gaat nu inderdaad lekker, vandaar ook de update.
     
    weet ik niet, zal het binnenkort eens op laten meten. voorheen waren ze iets meer dan 39cm.
     
    fbb55a36ef455084ab6ff2acb46fe6ea.jpg


    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
     
    Goed fysiek Leon! Mooie verhoudingen ook:thumbs:
     
    Goei fysiek leon.

    Hoe gaat de cut kwa bw en kracht verlies ect?

    Bijzonder dat je zulke delts nog hebt zonder delts te kunnen trainen
     
    Mooie quads hoody
     
    Goed fysiek Leon! Mooie verhoudingen ook:thumbs:
    Thanks Marv :D
    je staat er goed bij, hoe lang nog door cutten?
    Nog 3 weken, op foto kom ik wel slechter uit dan in het echt omdat ik super bleek ben :lol:
    Goei fysiek leon.

    Hoe gaat de cut kwa bw en kracht verlies ect?

    Bijzonder dat je zulke delts nog hebt zonder delts te kunnen trainen
    Kracht verlies op squat en deadlift begin ik niet over, heb nu 2 maanden een blessure gehad waardoor LB niet kon, sinds een week nu weer LB langzaam opbouwen.
    Bench eigenlijk prima, van 5x120 op mn max doe ik nu 3x120 terwijl ik 12 kg lichter ben.

    Ja vind ik zelf ook erg bijzonder, maar ben er ook bijzonder blij mee :lol:
    Wil je met me trouwen..
    Graag zelfs :o:o:o
    Nice Shadow Project wat meten je poten?

    Een miezerige 65 cm vers gemeten voor jou, ondanks 2 maanden geen beenoefeningen. Zijn altijd mijn sterke punt geweest maar zijn nu flink kleiner dan anders :roflol:
     
    • Like
    Waarderingen: vntl
    Thanks Marv :D

    Nog 3 weken, op foto kom ik wel slechter uit dan in het echt omdat ik super bleek ben :lol:

    Kracht verlies op squat en deadlift begin ik niet over, heb nu 2 maanden een blessure gehad waardoor LB niet kon, sinds een week nu weer LB langzaam opbouwen.
    Bench eigenlijk prima, van 5x120 op mn max doe ik nu 3x120 terwijl ik 12 kg lichter ben.

    Ja vind ik zelf ook erg bijzonder, maar ben er ook bijzonder blij mee :lol:

    Graag zelfs :o:o:o


    Een miezerige 65 cm vers gemeten voor jou, ondanks 2 maanden geen beenoefeningen. Zijn altijd mijn sterke punt geweest maar zijn nu flink kleiner dan anders :roflol:

    Die van mij zijn ook 65 maar lang niet zo dik als die van u. Mijn quads zijn ook uit verhouding met mn UB lijkt wel :roflol:. We kunnen ons beter maar gaan focussen op skipping leg day.
     
    Die van mij zijn ook 65 maar lang niet zo dik als die van u. Mijn quads zijn ook uit verhouding met mn UB lijkt wel :roflol:. We kunnen ons beter maar gaan focussen op skipping leg day.
    Join de dikke wheels club, misschien heb jij grotere hamstrings waar je de cm's op pakt. centimeters, kilogrammen en dergelijke zeggen niet alles ;)

    En dat skipping legday principe heb ik al 2 maanden geprobeerd maar lijkt ook niet te werken :roflol:
     
    hoe krijgen jullie zoveel definitie in jullie benen.
    ik heb gewoon een dikke boomstam met bf rond de 10-12% :roflol:
     
    Back
    Naar boven