MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ramgoede fysiek, wat zijn je stats dan?
    stats vallen tegen vindt ik heb nooit echt op kracht getraind.
    dacht altijd dat kracht er vanzelf wel bij kwam des te meer massa je krijgt maar ben er sinds kort achter dat het niet zo werkt :P
    probeer op dit moment de compounds ook zo zwaar mogelijk te pakken 3/5 reps.

    squat 90kg 5x nooit een pr rep geprobeerd (denk dat 1x 100 wel moet lukken)
    bench 70kg 5x nooit een pr rep geprobeerd ( 75/80kg 1x gokje )
    deadlift 160 ga deze week 165 proberen gaat mij wel lukken denk ik :P

    squaten is ook niet mijn favoriet ben zelf meer van de legg press maar omdat je met squat goeie gainz maakt doe ik hem er toch maar bij

    ben ook net 8 kg kwijt dat heeft me ook veel kracht gekost
     
    Laatst bewerkt:
    ff paar foto,s gemaakt ook die van mijn benen (boomstammen zonder difinitie) :P
    ook geen goede belichting.

    Goed fysiek alleen jammer dat je geen duidelijke scheiding tussen delts en armen hebt

    Hoe is het trouwens toch altijd mogelijk dat iedereen zo fucking veel deadlift hier? 160kg is veel tov 100kg squat en poverty bench.
     
    Goed fysiek alleen jammer dat je geen duidelijke scheiding tussen delts en armen hebt

    Hoe is het trouwens toch altijd mogelijk dat iedereen zo fucking veel deadlift hier? 160kg is veel tov 100kg squat en poverty bench.
    nee is inderdaad moeilijk te zien koud tijdens trainen popt hij er juist uit :P
    van de zomer maar eens beetje in de zon liggen een kleurtje doet ook wonderen :p

    heb een goeie rug vandaar die deadlift vindt 160 nog best laag wil naar de 200 :P
    squat ben ik sinds kort weer mee begonnen heeft tijd nodig.
    mijn borst is gewoon zwak no excuse :roflol::janken:
     
    Laatst bewerkt:
    Goed fysiek alleen jammer dat je geen duidelijke scheiding tussen delts en armen hebt

    Hoe is het trouwens toch altijd mogelijk dat iedereen zo fucking veel deadlift hier? 160kg is veel tov 100kg squat en poverty bench.
    compleet goor gaan kan iedereen op korte termijn wel naar zulke gewichten brengen. Is op lange termijn alleen geen goed idee aangezien deadliften met een dwarslaesie vrij moeilijk is
     
    compleet goor gaan kan iedereen op korte termijn wel naar zulke gewichten brengen. Is op lange termijn alleen geen goed idee aangezien deadliften met een dwarslaesie vrij moeilijk is
    Woon jij in Eindhoven?
     
    Wat is de zin van het leven?
    Ik ben net als het leven, ik heb geen zin.

    GOd9PCN.gif
     
    In Zeeland noemen we dat ook zo hoor
     
    Goed fysiek alleen jammer dat je geen duidelijke scheiding tussen delts en armen hebt

    Hoe is het trouwens toch altijd mogelijk dat iedereen zo fucking veel deadlift hier? 160kg is veel tov 100kg squat en poverty bench.

    160 kg deadlift is nou niet echt heel veel.

    Deadliften is een bewegen die in het dagelijks leven ook voor komt, en een volwassen man kan best 100kg deadliften zonder enige training.

    Bench en squat zijn veel minder voorkomende bewegingen en veel mensen moeten daarom de techniek nog leren.


    Bij deadlift komt het ook vooral uit pure kracht, squat en benchpress zijn veel meer techniek en hefbomen.

    Ik weet verder ook niet wat jij 'fucking veel deadlift' tegenover 'poverty bench' noemt.
    Ik vind het iig niet raar als iemand dubbel zijn bench deadlift.
     
    Back
    Naar boven