XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

160 kg deadlift is nou niet echt heel veel.

Deadliften is een bewegen die in het dagelijks leven ook voor komt, en een volwassen man kan best 100kg deadliften zonder enige training.

Bench en squat zijn veel minder voorkomende bewegingen en veel mensen moeten daarom de techniek nog leren.


Bij deadlift komt het ook vooral uit pure kracht, squat en benchpress zijn veel meer techniek en hefbomen.

Ik weet verder ook niet wat jij 'fucking veel deadlift' tegenover 'poverty bench' noemt.
Ik vind het iig niet raar als iemand dubbel zijn bench deadlift.

Ik ben gewoon gefrustreerd over mijn deadlift. Bp 120, Sq 150, Dl 170
 
160 kg deadlift is nou niet echt heel veel.

Deadliften is een bewegen die in het dagelijks leven ook voor komt, en een volwassen man kan best 100kg deadliften zonder enige training.

Bench en squat zijn veel minder voorkomende bewegingen en veel mensen moeten daarom de techniek nog leren.


Bij deadlift komt het ook vooral uit pure kracht, squat en benchpress zijn veel meer techniek en hefbomen.


Ik weet verder ook niet wat jij 'fucking veel deadlift' tegenover 'poverty bench' noemt.
Ik vind het iig niet raar als iemand dubbel zijn bench deadlift.
lel
 
Bij deadlift komt het ook vooral uit pure kracht, squat en benchpress zijn veel meer techniek en hefbomen..

huh?

zijn er bij deadlift geen hefbomen? (whatever een hefboom is)
 
Deadlift is slecht voor je rug en mijn oma zei altijd waar een deadlift is, is een hefboom!
 
Een doden lift heb je ook in een mortuarium met meerdere verdiepingen
Heeft die ook een hefboom?
 
Vind squatten wel een stuk natuurlijker dan deadliften.
 
2bf56eeccd366e88d58a5130309a0d4a.jpg


03808995f340daf634ee3ee1ad140d99.jpg
 
conventional = kracht

sumo = techniek

niet mee eens. Beide lifts zijn technisch en eigenlijk is sumo qua techniek heel makkelijk. Zijn gewoon een beetje andere spieren die worden aangesproken
 
niet mee eens. Beide lifts zijn technisch en eigenlijk is sumo qua techniek heel makkelijk. Zijn gewoon een beetje andere spieren die worden aangesproken

Weet ik. Ik was ook niet serieus
 
deadliften is echt tering simpel alleen is er ongeveer niemand verstandig genoeg om genoeg werk op fatsoenlijke percentages/rep ranges te doen om de skill/relevante spieren te trainen tot het punt waar near-maximal loads getild kunnen worden zonder dat de techniek uit het raam gemieterd wordt
 
deadliften is echt tering simpel alleen is er ongeveer niemand verstandig genoeg om genoeg werk op fatsoenlijke percentages/rep ranges te doen om de skill/relevante spieren te trainen tot het punt waar near-maximal loads getild kunnen worden zonder dat de techniek uit het raam gemieterd wordt
Ik vind het echt heel moeilijk :o, om het echt "goed" te doen dan..
 
vindt die sumo maar rare shit 1x geprobeerd doe ik niet weer :P
 
Back
Naar boven