Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (17 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Mijn barbell rows zijn hoger dan mijn bench :suicide:
     
    Lock je je bench wel dan?
    klink een beetje raar maar vindt die vraag moeilijk te beantwoorden :P
    als ik hem zwaar pak lock ik hem soms wel even voordat ik de laatste 1/2 reps doe.
    als dat is wat je bedoeld
     
    hoeveel squat en bench je dan
    Squat werksets met 70kg 5x5, bench 80kg 5x5 op een goede dag. Train benen 5x5 omdat ik toch wel van die pussy weights af wil, ook al heb ik geen interesse in powerlifting. Ze groeien er overigens prima op (heb al een aantal broeken weg kunnen gooien) dus daar zit het euvel niet. Het is gewoon echt niets voor mij. Ook na 1 set bw+bar squats ben ik al kapot. In dat opzicht merk ik weinig verschil tussen bw+bar warm-ups of werksets. Ik ga er allebei even kapot van. Maar ja, ik doe ze toch maar want een goede ub zonder lb ziet er ook niet uit natuurlijk.
    Werksets bankdrukken pak ik meestal 65-70kg en dan 8-10 reps, tenzij ik gewoon zin heb om zwaar te gaan (zo kom ik aan die 5x5 80kg).
     
    Squat werksets met 70kg 5x5, bench 80kg 5x5 op een goede dag. Train benen 5x5 omdat ik toch wel van die pussy weights af wil, ook al heb ik geen interesse in powerlifting. Ze groeien er overigens prima op (heb al een aantal broeken weg kunnen gooien) dus daar zit het euvel niet. Het is gewoon echt niets voor mij. Ook na 1 set bw+bar squats ben ik al kapot. In dat opzicht merk ik weinig verschil tussen bw+bar warm-ups of werksets. Ik ga er allebei even kapot van. Maar ja, ik doe ze toch maar want een goede ub zonder lb ziet er ook niet uit natuurlijk.
    Werksets bankdrukken pak ik meestal 65-70kg en dan 8-10 reps, tenzij ik gewoon zin heb om zwaar te gaan (zo kom ik aan die 5x5 80kg).

    Wat. Eet je rijst is dan.
     
    Wat. Eet je rijst is dan.
    :roflol:
    Het rare is dus dat ik dat niet erger heb tijdens 'zware' (voor mij dan hé) sets, het enige verschil is dan dat mijn benen natuurlijk vermoeid raken. Als ik squat loop ik gewoon te hijgen en te puffen als een gek, met of zonder gewicht. Alleen met squatten overigens.
    Ik houd mijn adem boven in, blaas op het einde (75% op de weg terug naar boven) uit, adem weer in boven, etc. Is dat een verkeerde manier van ademen?
     
    :roflol:
    Het rare is dus dat ik dat niet erger heb tijdens 'zware' (voor mij dan hé) sets, het enige verschil is dan dat mijn benen natuurlijk vermoeid raken. Als ik squat loop ik gewoon te hijgen en te puffen als een gek, met of zonder gewicht. Alleen met squatten overigens.
    Ik houd mijn adem boven in, blaas op het einde (75% op de weg terug naar boven) uit, adem weer in boven, etc. Is dat een verkeerde manier van ademen?
    Jacked and Jan had rijst overgelaten voor je :(
     
    :roflol:
    Het rare is dus dat ik dat niet erger heb tijdens 'zware' (voor mij dan hé) sets, het enige verschil is dan dat mijn benen natuurlijk vermoeid raken. Als ik squat loop ik gewoon te hijgen en te puffen als een gek, met of zonder gewicht. Alleen met squatten overigens.
    Ik houd mijn adem boven in, blaas op het einde (75% op de weg terug naar boven) uit, adem weer in boven, etc. Is dat een verkeerde manier van ademen?
    ik adem altijd andersom xD

    ik squat zelf ook maar 80kg x5
    bench 70 x5
    dl 160 1x

    wierd shit
     
    :roflol:
    Het rare is dus dat ik dat niet erger heb tijdens 'zware' (voor mij dan hé) sets, het enige verschil is dan dat mijn benen natuurlijk vermoeid raken. Als ik squat loop ik gewoon te hijgen en te puffen als een gek, met of zonder gewicht. Alleen met squatten overigens.
    Ik houd mijn adem boven in, blaas op het einde (75% op de weg terug naar boven) uit, adem weer in boven, etc. Is dat een verkeerde manier van ademen?

    Je ademt idd verkeerd denk ik. Ik neem diepe adem met focus op diafragma (middenrif) en laat dan adem pas los als ik m'n glutes heb aangespannen. Heb er zelf nooit last van, zweet alleen sick veel. Hoe vaak squat je? Hoe frequenter, hoe beter je conditie ook.
     
    ik ben ook altijd bek af na het squaten en leg presses/deadlift.
    maarja dat is gewoon door het zware gewicht denk ik.
     
    Je ademt idd verkeerd denk ik. Ik neem diepe adem met focus op diafragma (middenrif) en laat dan adem pas los als ik m'n glutes heb aangespannen. Heb er zelf nooit last van, zweet alleen sick veel. Hoe vaak squat je? Hoe frequenter, hoe beter je conditie ook.
    Ik squat en dl 2x per week (aba bab). Tijdens het deadliften loopt het zweet in straaltjes naar beneden maar bij het squatten niet, ik krijg wel altijd een tomatenkop van het squatten. Dat, en het gepuf dus. Na het squatten ben ik ook compleet naar de klote terwijl ik me na het deadliften (vrij dicht tegen failure aan) nog fit voel.
    Zal volgende keer eens wat andere ademtechnieken proberen.
     
    0616141a76cd75663501358ef9504bc5.jpg
    6835aa2d406416062267cd4b1771048d.jpg


    Zo, de bulk zit erop nu cutten.
    Goede bulk gehad! Zo durf je ook te cutten omdat je duidelijk ziet dat je goed massa heb gebouwd! Succes met je cut


     
    • Like
    Waarderingen: Fitt
    Back
    Naar boven