MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (24 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • uploadfromtaptalk1458798959870.jpg
     
    ik adem altijd andersom xD

    ik squat zelf ook maar 80kg x5
    bench 70 x5
    dl 160 1x

    wierd shit

    Jij ademt uit, squat dan en ademt pas weer in als je omhoog bent?
     
    Laatst bewerkt:
    Wat? Dat hij eerst 2x ademt met een D schrijft?


    srs wie geeft in 2016 nog enige flikker om spelling van een nutteloze stervende taal, met onduidelijke en slechte regels, dat maar in 1 klein landje gebruikt wordt.
     
    srs wie geeft in 2016 nog enige flikker om spelling van een nutteloze stervende taal, met onduidelijke en slechte regels, dat maar in 1 klein landje gebruikt wordt.

    Denk idd alleen de mensen die je moeten aannemen.
     
    misschien iets met dyslexie te maken maarja als jullie je goed voelen met het afkraken van mijn spelling. go for it
     
    D/t fouten afschuiven op dyslexie :roflol:

    Maar wu kunneh elkaar tog begreipen wat boeit Nederlans nou is tog maar klein kutlandjuh
     
    Joh nog een paar jaar en we spreken en schrijven hier allemaal Arabisch who de fuck cares
     
    srs wie geeft in 2016 nog enige flikker om spelling van een nutteloze stervende taal, met onduidelijke en slechte regels, dat maar in 1 klein landje gebruikt wordt.
    Nederlands sterft niet uit (wie was bevolkingsgroei) en de regels zijn echt fucking duidelijk. Super nutteloos ook idd, zo nutteloos dat je het de hele dag gebruikt
     
    1k0.jpg

    achtergrondje is nep, stond voor een greenscreen toen deze foto gemaakt werd
     
    Back
    Naar boven