MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Wat is eigenlijk het idee achter die lelijke spraypaint bij BB shows? Zo gaat een 9/10 fysiek voor mij naar 4/10 omdat ik er Jersey Shore-vibes van krijg.

    Ik vind een fysiek ook mooier zonder die spray op een normale foto met natuurlijk licht. Je ziet nu wel vaker wat lichtere sprays, vooral die poepbruine shit is geen gezicht imo.
     
    Netjes hoor Barryy!


     
    Shoulders/traps

    shoulders.jpg



     
    Laatst bewerkt:
    Zou dit 15 % (of lager) zijn? Onderbuik is moeilijk te schatten aangezien dat alleen loshangend vel is. relaxed pose. Bovenste 4 blokjes zijn prima zichtbaar na 2 dagen cheaten, komt moeilijk door op foto
    6441fb0864.jpg

    defe7a142e.jpg
     
    Zou dit 15 % (of lager) zijn? Onderbuik is moeilijk te schatten aangezien dat alleen loshangend vel is. relaxed pose. Bovenste 4 blokjes zijn prima zichtbaar na 2 dagen cheaten, komt moeilijk door op foto
    6441fb0864.jpg

    defe7a142e.jpg
    Gaat lekker gast! Wel 15% gok ik!
     
    Beetje onduidelijke/kleine foto's maar zal wel in de buurt zitten van 15% lijkt me. Hoe lang ga je nog cutten?
     
    Nice :) ik wil ook wel eens wat massa op mijn rug..
    Hoe vaak DL je?
     
    Zou dit 15 % (of lager) zijn? Onderbuik is moeilijk te schatten aangezien dat alleen loshangend vel is. relaxed pose. Bovenste 4 blokjes zijn prima zichtbaar na 2 dagen cheaten, komt moeilijk door op foto

    Beetje fillemon fysiek
     
    Wat is eigenlijk het idee achter die lelijke spraypaint bij BB shows? Zo gaat een 9/10 fysiek voor mij naar 4/10 omdat ik er Jersey Shore-vibes van krijg.
    Meer definitie. Als er spotlights op je staan en je bent spierwit verbleek je letterlijk naar de rest.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
     
    Back
    Naar boven