XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • oh69gg.jpg


    Ecto :(
    Die dude links achter op de foto (rechts achter voor jou) heeft zelfde schoenen aan, ff paar tikken verkopen volgende keer dus.
     
    Tering die borst!:eek:
     
    Die dude links achter op de foto (rechts achter voor jou) heeft zelfde schoenen aan, ff paar tikken verkopen volgende keer dus.
    En zijn benen zijn ook net zo groot.
     
    En zijn benen zijn ook net zo groot.

    Ja klopt en jou armen zijn net zo groot als die van mn vriendin, sorry hoor maar als je iets over een ander zegt zorg dan ook alsof je r uit ziet alsof je lift man..
    Hier zijn mn benen je kunt goed door een broek heen kijken man
    jaxlzb.jpg
     
    godver zag ik niet eens, word dus ff laten zien wie alpha is in de gym..

    pasop dat je geen hartaanval door de eca krijgt :treuren:

    Haha dit forum zit echt vol met mensen die er niet eens uit zien alsof ze ooit een dumbell aan hebben geraakt en maar op andere haten xD ga trainen ofzo man
     
    Ja klopt en jou armen zijn net zo groot als die van mn vriendin, sorry hoor maar als je iets over een ander zegt zorg dan ook alsof je r uit ziet alsof je lift man..
    Hier zijn mn benen je kunt goed door een broek heen kijken man
    jaxlzb.jpg

    rusteled :roflol:

    hoeveel keer per week pak je benen? En hoe vaak armen/borst/rug?
     
    Ja klopt en jou armen zijn net zo groot als die van mn vriendin, sorry hoor maar als je iets over een ander zegt zorg dan ook alsof je r uit ziet alsof je lift man..
    Hier zijn mn benen je kunt goed door een broek heen kijken man
    Lmao :')

    Ik wil alleen maar zeggen dat als je daar halfnaakt in die gym gaat staan poseren, je ook tegen obvious kritiek moet kunnen. Want op die foto zien je benen er inderdaad even groot uit als die van de gozer achter je. Zit geen haat achter hoor. Haal maar even diep adem.
     
    Lmao :')

    Ik wil alleen maar zeggen dat als je daar halfnaakt in die gym gaat staan poseren, je ook tegen obvious kritiek moet kunnen. Want op die foto zien je benen er inderdaad even groot uit als die van de gozer achter je. Zit geen haat achter hoor. Haal maar even diep adem.

    Haha, oh mij boeit het niet echt wat je zegt hoor vind het alleen grappig dat het vaak van dezelfde figuren afkomt.:)
     
    Haha, oh mij boeit het niet echt wat je zegt hoor vind het alleen grappig dat het vaak van dezelfde figuren afkomt.:)
    Dat werkt twee kanten op :)
     
    pasop dat je geen hartaanval door de eca krijgt :treuren:

    Haha dit forum zit echt vol met mensen die er niet eens uit zien alsof ze ooit een dumbell aan hebben geraakt en maar op andere haten xD ga trainen ofzo man
    Loel kheb niet echt lopen haten op je benen. Was meer het idee van wat walnut zei :roflol: Geen idee wrm ik je benen zou moeten haten als ik ze niet eens gezien heb.

    Mwah kdoe me best, eca stack flipt me soms wel gek.
     
    Welkom op DBB, daar draait het om op dit forum :roflol:

    zo zit het inderdaad in elkaar. Bodybuilders met hun grote ego die zich aangevallen voelen als iemand iets tegen ze zegt.

    Buff zijn is ook totaal geen indicator van dat je veel kennis van training en of voeding hebt. Maar ja dan komt altijd het argument van ecto hou je bek, ga trainen. Of je benen traint moet je lekker helemaal zelf weten, maakt mij verder niks uit.

    Zo weer even genoeg bodybuilders tegen het verkeerde been gestoten vandaag :)
     
    Loel kheb niet echt lopen haten op je benen. Was meer het idee van wat walnut zei :roflol: Geen idee wrm ik je benen zou moeten haten als ik ze niet eens gezien heb.

    Mwah kdoe me best, eca stack flipt me soms wel gek.

    Het was meer gericht op de meerderheid hier van de beginnende/niet lifters die overal commentaar op hebben niet over mijn benen..
     
    zo zit het inderdaad in elkaar. Bodybuilders met hun grote ego die zich aangevallen voelen als iemand iets tegen ze zegt.

    Buff zijn is ook totaal geen indicator van dat je veel kennis van training en of voeding hebt. Maar ja dan komt altijd het argument van ecto hou je bek, ga trainen.

    Zo weer even genoeg bodybuilders tegen het verkeerde been gestoten vandaag :)

    Ik vind mij zelf ook totaal niet buff of een bodybuilder maar het is gewoon grappig dat altijd dezelfde overal op reageren.
     
    Back
    Naar boven