Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (15 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik vind mij zelf ook totaal niet buff of een bodybuilder maar het is gewoon grappig dat altijd dezelfde overal op reageren.

    je bent toch een bodybuilder om dat je aan je lichaam werkt. Hoef je niet voor in string voor op het podium te staan.

    Verder zie ik walnut niet bijzonder vaak op fotos reageren dat mensen geen benen hebben?
     
    Jullie ecto's liften nog minder dan Abeltje.
    Bruut fysiek, ik mag dromen van zo'n chest Krulbrah
     
    je bent toch een bodybuilder om dat je aan je lichaam werkt. Hoef je niet voor in string voor op het podium te staan.

    Verder zie ik walnut niet bijzonder vaak op fotos reageren dat mensen geen benen hebben?

    Het gaat er ook niet om dat ie reageerd over mijn benen, het gaat er meer over dat mensen die (vaak) minder tot bijna niet gespierd zijn wel commentaar op iets hebben.. terwijl ze zelf pas net komen kijken en alles maar beter weten (wil niet zeggen dat ik er veel vanaf weet ofzo hoor)
     
    kwou dat ik een ecto was... year round bulk brah
    Know that feeling bruh. Woog 78 bij start, laatst woog k 102 zonder ooit te cutten. Nu dan toch maar m'n eerste echte cut aan t doen. Voel me gelijk leeg. Hoop zsm weer naar onderhoud te kunnen en me voller te voelen :p
     
    oh69gg.jpg


    Ecto :(
    Goed fysiek brah, jij had paar maanden geleden toch ook z'n festival foto met Letica? Of was jij dat niet?
     
    Het gaat er ook niet om dat ie reageerd over mijn benen, het gaat er meer over dat mensen die (vaak) minder tot bijna niet gespierd zijn wel commentaar op iets hebben..

    ik vind het inderdaad heerlijk om tegen het bodybuildwereldje aan te schoppen ja. Dat geef ik meteen toe :o :o

    Maar ik lees zelf dan ook wel veel dingen over training/voeding en heb daar wel meer kennis daar over dan sommige mensen die toch buffer zijn.
     
    Know that feeling bruh. Woog 78 bij start, laatst woog k 102 zonder ooit te cutten. Nu dan toch maar m'n eerste echte cut aan t doen. Voel me gelijk leeg. Hoop zsm weer naar onderhoud te kunnen en me voller te voelen :p
    Rip that satisfied feeling of eating food. Gl shredding
     
    ik vind het inderdaad heerlijk om tegen het bodybuildwereldje aan te schoppen ja. Dat geef ik meteen toe :o :o

    Maar ik lees zelf dan ook wel veel dingen over training/voeding en heb daar wel meer kennis over dan sommige mensen die toch buffer zijn.
    Wat gaat er mis dan? behalve aas
     
    Het gaat er ook niet om dat ie reageerd over mijn benen, het gaat er meer over dat mensen die (vaak) minder tot bijna niet gespierd zijn wel commentaar op iets hebben.. terwijl ze zelf pas net komen kijken en alles maar beter weten (wil niet zeggen dat ik er veel vanaf weet ofzo hoor)
    Als je een foto post kan je verwachten dat er kritiek komt.
    Bodybuilding is gewoon een sport van afgunst: iemand die groter is: roider, iemand die kleiner is:ecto.
     
    Het gaat er ook niet om dat ie reageerd over mijn benen, het gaat er meer over dat mensen die (vaak) minder tot bijna niet gespierd zijn wel commentaar op iets hebben.. terwijl ze zelf pas net komen kijken en alles maar beter weten (wil niet zeggen dat ik er veel vanaf weet ofzo hoor)
    De tijd die iemand actief is binnen een sport hoeft zeker niet representatief te zijn voor zijn kennisniveau. Net zo min als ik jouw kennisniveau kan inschatten, kan jij dat bij mij. Verder zeg je dat het niet om mij gaat, maar je noemt me en facto wel ecto of iets dergelijks. (in ieder geval een neerbuigende opmerking betreffende mijn lichaam waarmee duidelijk werd hoeveel beter jij wel niet bent)

    Als je hier alleen zit om naar complimentjes te vissen dan moet je dat zelf weten, maar leer met kritiek omgaan kerel ;) de wereld is hard.
     
    Als je een foto post kan je verwachten dat er kritiek komt.
    Bodybuilding is gewoon een sport van afgunst: iemand die groter is: roider, iemand die kleiner is:ecto.

    Ja klopt, wou alleen even zeggen dat het grappig is dat het vaak van die iets kleinere (ecto) komt.
     
    Heb jij nog eetlust op eca ? ik krijg amper wat weg man.. en hele dag alleen maar dorst.
    Moet je me log maar even doorlezen ;)

    paar cliffs:
    - Paas diner verkloot
    - hartslag als een technobeat
    - Gevoel alsof FBI mij volgt
    - Dacht dat death valley droog was, mn mond is erger :mad:
     
    De tijd die iemand actief is binnen een sport hoeft zeker niet representatief te zijn voor zijn kennisniveau. Net zo min als ik jouw kennisniveau kan inschatten, kan jij dat bij mij. Verder zeg je dat het niet om mij gaat, maar je noemt me en facto wel ecto of iets dergelijks. (in ieder geval een neerbuigende opmerking betreffende mijn lichaam waarmee duidelijk werd hoeveel beter jij wel niet bent)

    Als je hier alleen zit om naar complimentjes te vissen dan moet je dat zelf weten, maar leer met kritiek omgaan kerel ;) de wereld is hard.

    De reden dat ik jullie noemde, was om maar ff een voorbeeld te geven dat kritiek vaak komt van de ..(kleinere).
    En ik kan best tegen kritiek hoor kerel, we zijn allemaal ergens begonnen..

    Oja en waarom is het altijd zo als het om ietsje grotere gaat dat het altijd gelijk over de benen gaat ? terwijl die vaak zelf niet door de gene zelf gepost worden :S
     
    Back
    Naar boven