MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • De reden dat ik jullie noemde, was om maar ff een voorbeeld te geven dat kritiek vaak komt van de ..(kleinere).
    En ik kan best tegen kritiek hoor kerel, we zijn allemaal ergens begonnen..
    Moet je me log maar even doorlezen ;)

    paar cliffs:
    - Paas diner verkloot
    - hartslag als een technobeat
    - Gevoel alsof FBI mij volgt
    - Dacht dat death valley droog was, mn mond is erger :mad:


    Dafuq..heftig man
    Ik kan er makkelijk 4 slikken (zion labs) zonder enig probleem.. ja wel lekker veel energie en super veel dorst..
     
    Dafuq..heftig man
    Ik kan er makkelijk 4 slikken (zion labs) zonder enig probleem.. ja wel lekker veel energie en super veel dorst..
    4 slikken? :eek::eek: Wtf.. Inb4 ben gewoon drug aan het slikken. Denk dat ik toch wat gevoeliger ben dan ik dacht..
     
    Moet je me log maar even doorlezen ;)

    paar cliffs:
    - Paas diner verkloot
    - hartslag als een technobeat
    - Gevoel alsof FBI mij volgt
    - Dacht dat death valley droog was, mn mond is erger :mad:
    Meen je? Ik heb nu die monster caps en voel me prima..

    Behalve als ik er 3 op een dag neem.. ;)
     
    4 slikken? :eek::eek: Wtf.. Inb4 ben gewoon drug aan het slikken. Denk dat ik toch wat gevoeliger ben dan ik dacht..
    Heb er ooit een aan me vriendin gegeven, en die dacht indd ook dat ze drugs op had..
     
    Meen je? Ik heb nu die monster caps en voel me prima..

    Behalve als ik er 3 op een dag neem.. ;)
    no jokes man lol. Misschien omdat het me eerste keer is of zo? Neem aan dat me lichaam er aan zal wennen.
     
    Fucking gezellig hier trouwen:popcorn2:

    Is het al weekend?
     
    Wat gaat er mis dan? behalve aas

    75kg wegen omdat ik niet kan eten wat zou moeten/willen.

    Daarnaast heb ik bodybuilding niet mijn voornaamste doel en heb ook voor bodybuilding verre van optimaal getraint
     
    75kg wegen omdat ik niet kan eten wat zou moeten/willen.

    Daarnaast heb ik bodybuilding niet mijn voornaamste doel en heb ook voor bodybuilding verre van optimaal getraint
    kutte combinatie ook dat kracht en massa

    oh wacht
     
    zo zit het inderdaad in elkaar. Bodybuilders met hun grote ego die zich aangevallen voelen als iemand iets tegen ze zegt.

    Buff zijn is ook totaal geen indicator van dat je veel kennis van training en of voeding hebt. Maar ja dan komt altijd het argument van ecto hou je bek, ga trainen. Of je benen traint moet je lekker helemaal zelf weten, maakt mij verder niks uit.

    Zo weer even genoeg bodybuilders tegen het verkeerde been gestoten vandaag :)



    he ecto hou je bek ,ga trainen , ik voel me gekwetst :rolleyes:
     
    Back
    Naar boven