Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

91kg



Tablets zijn kut.

dbb40.jpg
 
Grote hangt niet altijd af van de hoeveelheid aas, er zijn genoeg jongens die zelfs over een gram zitten die er gewoon natty uitzien. :eek:
Met wat ik zei bedoelde ik dat je dus alleen iets mag zeggen tegen mensen die kleiner Zijn dan dat je zelf bent.
Beetje raar toch?
 
Met wat ik zei bedoelde ik dat je dus alleen iets mag zeggen tegen mensen die kleiner Zijn dan dat je zelf bent.
Beetje raar toch?

Nee zo bedoelde ik het niet, ik zei alleen dat het grappig is dat kritiek vaak alleen maar komt van de kleine. Of van mensen die niet eens liften en zelf geen pics durven te posten.. Maar deze discussie gaat eindeloos door zo.
 
No offense naar alle beginners toe.. Heb respect voor iedereen die wat doet om zn lichaam te verbeteren.. Dan inplaats van sommige die alleen maar zeiken dat ze te dik zijn en wel elke avond een zak chips op de bank los trekken..
 
was 33 32 ;p dem skinnys
Rofl, ik vandaag ook broeken scoren. 33/34 met 5cm ruimte over op waist, kleinere waist = rip bovenbenen (pun intended). Ik snap niet hoe die beesten dat doen..ik heb sateprikkertjes.
 
1459686735540.jpg


1459686617211.jpg


6 maanden, 10 kilo en heel wat bf verschil. Nu weer cutten! 1e en laatste dirtybulk was wel ff genieten maar de cut wordt een lijdensweg
Armen blijven bruut, zou alleen wat meer traps trainen voor de totale look.
Verder wel zieke shape.
 
Armen blijven bruut, zou alleen wat meer traps trainen voor de totale look.
Verder wel zieke shape.
Thanks man! Armen gaan bijna vanzelf maar kuiten en traps schieten voor geen meter op. Wordt hard aan gewerkt in ieder geval!
 
1459686735540.jpg


1459686617211.jpg


6 maanden, 10 kilo en heel wat bf verschil. Nu weer cutten! 1e en laatste dirtybulk was wel ff genieten maar de cut wordt een lijdensweg
Heb je nu gecut of gebulkt? Snap de tekst eronder niet helemaal..

Voor cut een super resultaat...bulk daarentegen..
 
Heb je nu gecut of gebulkt? Snap de tekst eronder niet helemaal..

Voor cut een super resultaat...bulk daarentegen..
Ik heb gebulkt. Wou een keer kijken wat een dirtybulk zou doen. Goede krachtgains gemaakt maar ook veel vet gepakt zoals je ziet. Nu weer cuttende.
 
Back
Naar boven